فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به مشاهده مواردی از ابتلای پرندگان مهاجر در استان کرمانشاه به بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تاکنون موردی از مشاهده و ابتلای به این بیماری در شهرستان نداشته ایم.
کد خبر: ۳۵۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، فرامرز اکبری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت قصرشیرین در فرمانداری افزود: به همین منظور کمیته ای برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تشکیل شده تا اقدام های لازم و مراقبت های بهداشتی در این خصوص انجام گیرد.
وی اظهار کرد: نهادهای بهداشتی باید نظارت های لازم بر مرغ فروشی های شهرستان را بیشتر کرده و در صورت مشاهده تخلف اقدام های لازم را برای برخورد با این واحدهای متخلف انجام دهند.
وی، بر ادامه تشدید نظارت های بهداشتی بر واحدهای صنفی و مرغ فروشی ها تاکید کرد و گفت: سلامت مردم اولویت کار مسوولان است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش اجناس تاریخ مصرف گذشته با متخلفان به شدت برخورد می شود.
فرماندار قصرشیرین در خصوص مشکلات بهداشتی مرز رسمی پرویزخان و نبود سرویس های بهداشتی و نداشتن بهداشت در عرضه مواد غذایی در این مرز رسمی گفت: مشکلات بهداشتی مرز در یک گزارش کامل به اطلاع استاندار کرمانشاه رسیده است. 
وی همچنین گفت: شبکه بهداشت و درمان موظف است یک بررسی کلی از وضعیت آشپزخانه مکان های اقامتی و سفره خانه های عرضه مواد غذایی داشته باشد.
تلف کردن سگ های ولگرد، تقویت تیم های بهداشتی مقابله با بیماری سالک در شهرستان، دفن به موقع زباله، بررسی وضعیت سرویس های بهداشتی بوستان ها، بسیج و اطلاع رسانی تغذیه سالم با شعار کاهش مصرف نمک، شکر و روغن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار