امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمنان انقلاب به دنبال کم رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه هستند که باید با تقوا، ولایتمداری و دوری از تعلقات دنیوی، این فرهنگ حفظ و گسترش یابد.
کد خبر: ۳۴۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 22 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در یادواره شهدای روستای ریزه وندعلی اکبر دهستان پاتاق از توابع سرپل ذهاب در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران، افزود: تبعیت از ولی فقیه، دست کشیدن از هواهای نفسانی و تعلقات دنیوی، باعث می شود فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شود و راه شهدا تداوم یابد.
وی اظهار کرد: در نزد خداوند متعال، بالاتر از شهادت هیچ جایگاه و مقامی نیست و به وسیله شهادت انسان سعادتمند می شود و نزد خداوند از اجر و پاداش والایی برخوردار خواهد شد. 
وی بیان کرد: باید با شناخت و بصیرت، مشکلات و خطرهایی که جامعه و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند بشناسیم و در مقابل آن بایستیم.
امام جمعه سرپل ذهاب اضافه کرد که دشمن درصدد است با تهاجم فرهنگی، فرهنگ شهید و شهادت، جهاد، شهامت و ایثار را کمرنگ جلوه دهد و در این میان فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که 'زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست'، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام فاطمی نسب، با بیان این که برای ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه باید اهمتام بیشتری صورت گیرد، ادامه داد: اجر و ثواب برگزاری یادواره های شهدا نزد خداوند محفوظ است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: شهدای مدافع حرم مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی اند.
سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی افزود: مدافعان حرم با گذشتن از جان خود، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ تمام استکبار جهانی و کشورهای حامی تروریست کشیدند و این امر بیانگر کار ارزشمند شهدای مدافع حرم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار