نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان کرمانشاه
کرمانشاه- نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، توسعه و تقویت ارتباطات تجاری بین ایران و عراق را از اهداف برگزاری نشست های مشترک بین تجار ایرانی و عراقی دانست.
کد خبر: ۳۴۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،نلسون حضرتی در حاشیه نشست B۲B تجار عراقی با فعالان اقتصادی گفت: با توجه به رسالتی که  اتاق بازرگانی در تسهیل امور تجاری، اقتصادی و بازرگانی در سطح استان دارد نشست ها و بازدیدهای مستمری بین کشورهای هدف تجاری و استان برگزار می شود.

وی افزود: این نشست بر اساس فعالیت های تجاری بین فعالین اقتصادی استان کرمانشاه و استان های مختلف عراق از جمله سلیمانیه، اربیل و استان های جنوب و مرکز عراق برگزار شده است.

حضرتی در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست استان کرمانشاه میزبان بیش از ۷۰ نفر فعال اقتصادی از کشور عراق است که در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، پتروشیمی، صنعت ساختمان و صنایع مرتبط حضور دارند.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این نشست را توسعه برنامه های اقتصادی دانست و یاد آور شد: با توجه به مرز مشترک استان کرمانشاه بیش از ۵۰ درصد از صادرات ایران با کشور عراق از طریق همین مرزها انجام می شود و این نشست ها می تواند برای توسعه تجاری دو کشور بخصوص استان کرمانشاه موثر و نافع باشد.

وی بیان داشت: روز گذشته نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی استان به نمایش گذاشته شد و بخش بسیاری از فعالین اقتصادی امروز در این مکان جمع شده اند که با طرفین اقتصادی خود قراردادهای تجاری و اقتصادی منعقد کنند.

حضرتی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ حاصل این نشست ها ارتباط تجاری قوی بین این دو کشور را به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار