امام جمعه موقت قصرشیرین با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست و به وعده های خود عمل نمی کند، گفت: پیمان شکنی جزء ذات و ماهیت آمریکایی هاست و در مساله برجام نیز این مساله برای ملت ما روشن شده است.
کد خبر: ۳۴۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 09 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: بدعهدی آمریکا و اینکه دولتمردان این کشور هیچ گاه از دشمنی با ملت ایران دست بر نمی دارند، بارها در فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.
وی بیان کرد: اقدام نمایندگان مجلس سنای آمریکا در تمدید تحریم های 10 ساله جمهوری اسلامی ایران، به طور قطع نقض برجام است و بی شک دولتمردان ما به این اقدام آمریکا، پاسخ محکم و داندان شکنی خواهند داد. 
وی اظهار کرد: آمریکا هیچ گاه به فکر حل مشکل با ایران نیست و از ابتدای انقلاب نیز در موضع گیری های آنها این مساله به خوبی مشخص بوده است. 
امام جمعه موقت قصرشیرین اضافه کرد که هم اکنون آمریکا از پیروزی محور مقاومت و تاثیرپذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه عصبانی است.
حجت الاسلام شامحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که یکی از چالش های فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اشرافی گری و تجمل گرایی است، افزود: رفع این مشکل نیازمند فرهنگ سازی عمومی است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مسوولان باید نسبت به رفع این معضل در جامعه تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.
وی با اشاره به بحث حقوق های نجومی گفت: برخورد جدی با دریافت کنندگان حقوق های نجومی از مطالبه های به حق مردم است و متولیان امر باید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.
خطیب جمعه موقت قصرشیرین، همچنین با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 63 بیان کرد: هدف از تشکیل این شورا، ترویج فرهنگ اسلامی و گسترش نفوذ آن در جامعه به ویژه در مدارس و دانشگاه ها بود که امام راحل با ژرف اندیشی نسبت به انجام این مهم اقدام کردند.
وی گفت: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گام موثری بود تا در مدارس و دانشگاهها شاهد تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار