امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: بسیج تضمین کننده امنیت نظام اسلامی است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 25 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، بسیج در تمام عرصه ها حضوری موثر و فعال دارد و زمینه ساز شکست توطئه های دشمنان است.
وی اظهار داشت: بسیج سرنوشت هشت سال جنگ تحمیلی را به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر داد و اکنون در دوران سازندگی نیز حضوری موثر دارد.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: نیروی بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی با تاسی از فرهنگ عاشورا، زمینه شکست قطعی رژیم بعث و پشتیبانان آن را فراهم کرد.
حجت الاسلام شامحمدی بیان کرد: یکی از نکاتی که در اهداف و شکل گیری بسیج باید به آن توجه کرد، اهمیت شناخت فرهنگ و طرز فکر بسیجی است.
وی گفت: بسیج در شکل گیری انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش اساسی دارد و استمرار انقلاب اسلامی در گرو ترویج و نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه است.
وی ادامه داد: با توجه به این که دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیست برای براندازی نظام اسلامی قد علم کرده اند، 
و درصدد نفوذ در ارکان نظام هستند، فرهنگ بسیجی تنها راهکار موثر در جلوگیری از توطئه های سازمان یافته بدخواهان نظام است.
خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: دشمن با توجه به فراگیر شدن جنگ نرم و در اختیار داشتن رسانه های فراوان، درصدد تغییر باور در نگرش و محاسبات مردم است و تفکر بسیجی و اندیشه بسیجی می تواند این توطئه بدخواهان نظام الهی خنثی کند.
حجت الاسلام شامحمدی اظهار کرد: فرهنگ مصرف گرایی و تحمل گرایی در جامعه رو به افزایش و بستری برای نفوذ دشمن است و توجه به فرهنگ بسیجی راهکار موثر برای مقابله با این تهدیدهاست.
وی خدامحوری، ولایتمداری، شجاعت، حفاظت از ارزش های انقلاب و حق گرایی را از جمله ویژگی های بارز و برجسته بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیج خود را مختص به یک جناح نمی داند و در راستای ارزش های انقلاب اسلامی گام بر می دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار