رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان گفت: یکی دیگر از راه های خرید و فروش صنایع دستی استان اصفهان از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بوده که تا به حال نتایج رضایت بخشی داشته است.
کد خبر: ۳۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عباس شیردل پیرامون خرید و فروش صنایع دستی استان اصفهان اظهار داشت: یکی دیگر از راه‌های خرید و فروش صنایع دستی در استان اصفهان از طریق فضای مجازی است، در این راستا اکثر فروشندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی سایت‌هائی را طراحی کرده و گروهی نیز از طریق شبکه های اجتماعی به خرید و فروش صنایع دستی می پردازند و تا به حال نتایج فروش از این طرق خوب و رضایت بخش بوده است.

وی با اشاره به وضعیت حمایتی از هنرمندان صنایع دستی بیان کرد: معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی اصفهان با تمام وجود طرفدار هنرمندان است و حمایت ها و تعهدات خود را تاکنون انجام داده اما حمایت های اصلی در اختیار اتحادیه و معاونت صنایع دستی نیست و به اسم متولی این صنایع دستی با معاونت بوده اما بازوی اجرائی این معاونت برای حمایت در وزارت خانه های دیگر است.

رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان افزود: بیمه هنرمندان خیلی کمرنگ شده و رفته رفته قطع می شود، ما برای جلوگیری از این کار با ریاست سازمان صنایع دستی کشور صحبت کردیم و قول قطع نشدن بیمه هنرمندان را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه از 400 دستگاه مغازه میدان نقش جهان تنها 20 دستگاه آن به فروش صنایع دستی اختصاص دارد تصریح کرد: برای تغییر این کاربری با استانداری، میراث فرهنگی و اتاق اصناف نامه نگاری هائی داشته ایم اما تا به حال هیچ گونه اقدامی در این زمینه از مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.

شیردل اظهار داشت: در این رابطه اتاق اصناف می تواند این مشکل را برطرف کند و با ارسال نامه، به همه اتحادیه ها اطلاع دهد که کاربری میدان نقش جهان صنایع دستی بوده و نباید مجوز کسب و کار دیگری در این زمینه صادر شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار