استاندار اصفهان در بازديد از ورزشگاه نقش جهان مطرح كرد؛
تابناك اصفهان: در حالي كه حدود چند ماه تا آغاز ليگ برتر و استارت فصل جديد فوتبال كشور زمان باقي است؛ بسياري از هواداران تيم سپاهان منتطر شنيدن خبر بازي كردن اين تيم در ورزشگاه نقش جهان هستند. (اين خبر در فصل گذشته به هواداران اين تيم داده شده بود!)
کد خبر: ۲۴۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 13 June 2016

به گزارش تابناك اصفهان، در حالي كه حدود چند ماه تا آغاز ليگ برتر و استارت فصل جديد فوتبال كشور زمان باقي است؛ بسياري از هواداران تيم سپاهان منتطر شنيدن خبر بازي كردن اين تيم در ورزشگاه نقش جهان هستند. (اين خبر در فصل گذشته به هواداران اين تيم داده شده بود!)

رسول زرگرپور در بازدیدي از ورزشگاه نقش‌جهان ديدن كرد. وي در اين بازديد عمده مشکل این ورزشگاه را تأمین منابع مالی عنوان كرد و گفت: مدیریت استان تلاش می‌کند به تعهدات خود در خصوص تأمین منابع مالی پایبند باشد و وضعیت امروز ورزشگاه نشان می‌دهد که برگزاری مسابقات لیگ شانزدهم در این ورزشگاه امکان‌پذیر است.

زرگرپور افزود: بعد از بهره‌برداری از فار اول مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، مدیریت استان تمرکز خود را بر ورزشگاه خواهد گذاشت تا در برنامه زمانبندی شده این پروژه نیز بتواند به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بازدید خود از ورزشگاه گفت: با توجه به قولی که به وزیر ورزش و جوانان داده شد و همچنین بر اساس آنچه که امروز مشاهده کردیم این ورزشگاه برای لیگ شانزدهم آماده خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه لیگ شانزدهم در هفته نخست مردادماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: مسئولان نیز برنامه زمانبندی پایانی خود را در این تاریخ قرار داده‌اند و وضعیت امروز ورزشگاه نشان می‌دهد که برگزاری مسابقات در استادیوم این ورزشگاه در تاریخ مورد نظر امکان پذیر است.

مدیر ارشد استان، تأمین منابع مالی را عمده مشکل موجود خواند و گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه تا به امروز بیشتر از تعهدات خود هزینه کرده است و دولت نیز تلاش خواهد کرد که تخصیص‌ها زودتر صورت گیرد.

وی ادامه داد: تصور من این است که اگر منابع مالی تأمین شود بهره‌برداری از فاز اول ورزشگاه نقش‌جهان برای لیگ شانزدهم امکان‌پذیر خواهد بود و از همکاران خواهش می‌کنم که بدون در نظر گرفتن منابع مالی، ورزشگاه را برای هفته اول مردادماه آماده کنند و مدیریت استان نیز به تعهدات خود در خصوص تأمین منابع مالی پایبند خواهد بود.

زرگرپور بیان داشت: در حال حاضر زمین چمن ورزشگاه آماده شده و عمده قسمت‌های مربوط به سقف انجام شده است، سازه‌ها پیشرفت خوبی داشته و تأسیسات رختکن‌های مربوط به یک تیم نیز آماده شده است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باید هرچه زودتر به تعهدات خود عمل کند، افزود: پیمانکار باید به صورت 2 و سه شیفت فعالیت نماید و با توجه به اینکه پیمانکار حدود 85 درصد مطالبات خود را دریافت کرده است لذا باید با تمام توان کار را ادامه دهد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از جمله سایر موارد جنبی و مسائل ترافیکی با احتساب حضور پرشور هواداران باید از سوی شهرداری اندیشیده شود، گفت: هم آرزو می‌کنم و هم تلاش می‌کنم و هم امیدوارم که این ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شروع لیگ شانزدهم آماده شود.

نكته قابل توجه البته اجرايي شدن اين قول ها است چرا كه نقش جهان در صنوات گذشته نيز اين قول ها را به خود ديده و هواداران سپاهان سال ها است كه قول تماشاي بازي تيمشان در نقش جهان را شنيده اند، اما در اين قول ها اجرا نبوده است!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار