۱۹ ارديبهشت ماه در هنرستان هنرهاي زيبا
تابناک: مراسم ارديبهشت تئاتر ايران در اصفهان در هنرستان هنرهاي زيبا برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 08 May 2015
كارگردان هنري اين برنامه با اعلام اين خبر به ایمنا گفت: اين مراسم به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان و با همكاري حوزه هنري،‌ سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري و انجمن هنرهاي نمايشي اصفهان برپا مي شود.

محسن رهنما ادامه داد: امسال مراسم به جاي تالار فرشچيان در هنرستان هنرهاي زيبا كه فضاي باز و نسبتا زيبايي دارد، برپا می‌شود تا بيشتر حال و هوايي صميمانه و دوستانه براي دور هم بودن اهالي تئاتر فراهم گردد.

وي افزود:‌ اجراي موسيقي زنده، ۲ سخنراني كوتاه و برگزاري ضيافت شام بخش هاي مختلف اين برنامه اند.

دبير كميته انتخاب ارديبهشت تئاتر اصفهان در رابطه با اهداي جوايز و تقدیر از هنرمندان افزود: امسال در سه بخش به اهداي جوايز و تقدير از فعالان و برگزيدگان تئاتر اصفهان خواهيم پرداخت.

رهنما ادامه داد: به نظرم كميته انتخاب بايد به كيفيت كار هنرمندان نيز هم پاي آمار اجرا دقت كند؛ هر چند انتخاب افراد در اين كميته واقعا كار سختي است و من همين جا از تك تك كساني كه حقشان تقدير شدن بود ولي به دليل محدوديت نشد كه در خدمتشان باشيم،‌حلاليت مي طلبم.

او اضافه كرد:‌ ارديبهشت تئاتر،‌ مراسمي براي ایجاد همدلي و شروع يك سال تئاتري تازه و رخداد ديدارهاي عميق براي كنار هم بودن فارغ از هر گونه دلخوري است و بايد به آن بيشتر به صورت يك جشن نگاه شود و ما هنرمندان چندان در پی تقدير شدن و شنيدن اسامي نباشیم بلكه از دور هم بودن و فضاي صميمانه آن لذت ببريم.

شايان ذكر است؛‌ علاوه بر هنرمندان تئاتر اصفهان در رشته هاي مختلف، مسئولين شهري و استاني نيز در مراسم اردیبهشت تئاتر ایران در اصفهان حضور خواهند داشت.

این مراسم روز شنبه ۱۹ ارديبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ براي اهالي و هنرمندان تئاتر اصفهان در محل هنرستان هنرهاي زيبا برگزار مي‌شود.

گفتني است؛‌ حضور در اين مراسم صرفا با ارائه كارت دعوت مجاز است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار