کد خبر: ۲۳۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 26 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری اصفهان مدیا، گروه موسیقی آلترناتیو راک "ایموشن” که به تازگی مجوز رسمی انتشار آلبوم خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است قطعه جدید خود را با نام "دوست دارم” روانه بازار کرد.

 

محمد سیچانی، مدیر هنری این گروه گفت: ایموشن متشکل از ۴ نفر به سرپرستی "آرمان منشئی” (آهنگساز،تنظیم کننده،نوازنده) ، "متین حسین پور” (ترانه سرا و خواننده)، "اردشیر فلاحیان” و "عرفان کریمی” (گیتار الکتریک) است که در شهریور ماه ۹۳ تشکیل شده و در سال ۹۴ پس از دریافت مجوز رسمی خود، اولین قطعه موسیقی خود را تحت عنوان "راز” روانه بازار کرد.

 

 

آرمان منشئی، سرپرست این گروه در گفتگو با خبرنگار اصفهان مدیا در رابطه با سبک موسیقی این گروه گفت: ایموشن در سبک آلترناتیو راک که یکی از زیر شاخه های سبک راک هست فعالیت میکند که این سبک با کلام فارسی تلفیق داده شده است. وی ادامه داد: این سبک علاقه گروه بوده و سلیقه ای میباشد.

 

 

وی در رابطه افرادی که میگویند این سبک کپی برداری از سایر سبک های خوانندگان راک در ایران است گفت: خیر، این سبک صد در صد کپی نیست؛ این قطعات حاصل تفکر گروه در تلفیق شنیده های قبلی و خلاقیت در بومی کردن سبک راک است.

 

 

photo_2016-05-14_00-10-33

 

منشئی در مورد آینده گروه اظهار داشت: توسعه گروه یکی از برنامه های آینده گروه ایموشن بوده و درصددیم سبک، موزیک و تلفیق بیشتری را گسترش دهیم و با گسترش دادن این فضا، مخاطبین بیشتری را جذب نماییم.

 

 

سرپرست گروه ایموشن قطعه راز را یکی از متفاوت ترین کار های گروه خود دانست و گفت: متین حسین پور خواننده و ترانه سرای این قطعه بوده که اردشیر فلاحیان و عرفان کریمی نوازندگان گیتار الکتریک آن هستند.

 

 

آرمان منشئی آلبوم این گروه را شامل ۱۰ قطعه دانست و گفت: ۸ قطعه این آلبوم با کلام و ۲ قطعه آن بی کلام بوده که با برنامه ریزی های انجام شده بعد از ماه مبارک رمضان مراسم رونمایی از این آلبوم را در تهران خواهیم داشت.

 

 

وی به عنوان حرف آخر خود گفت: امیدواریم به آن هدفی که داریم بعد از سال ها رسیده و به تحولی در این سبک و نوع موسیقیایی که داریم برسیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار