در حاشیه ورزشگاه نقش جهان و یک روز بعد از رای اعتماد مطرح شد؛
تابناک: این نخستین موضع رسمی سلطانی فر در یک روز بعد از وزیر شدنش در وزارت خانه ورزش و جوانان است و به نظر می رسد با وجود تغییر مدیریت همچنان بوی بی پولی از این وزارت خانه به مشام میرسد هرچند که جهانگیری در نخستین توصیه امروز خود به وزیر ورزش از او خواست طرح های ورزشی نیمه کاره کشور را سر و سامان دهد.
کد خبر: ۳۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 02 November 2016
تابناک اصفهان: یک روز بعد از اینکه مسعود سلطانی فر توانست اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کرده و به وزارت خانه ورزش برود، وی با حضور در اصفهان و در افتتاح ورزشگاه نقش جهان این شهر از لزوم استفاده بیشتر از اسپانسر در تیم های ورزشی سخن به میان آورد.
 
او وضعیت ورزش در این حوزه را خوب توصیف نکرد و گفت: ما نیاز داریم تیم های ورزشی را با پشتوانه بنگاه های اقتصادی پویا کنیم.
 
وزیر ورزش از لزوم ورود سرمایه گذاران در این عرصه سخن به میان آورد و افزود: در حال حاضر وضعیت تیم های ورزشی ما در جذب حامی مالی خوب نیست.
 
این نخستین موضع رسمی سلطانی فر در یک روز بعد از وزیر شدنش در وزارت خانه ورزش و جوانان است و به نظر می رسد با وجود تغییر مدیریت همچنان بوی بی پولی از این وزارت خانه به مشام میرسد هرچند که جهانگیری در نخستین توصیه امروز خود به وزیر ورزش از او خواست طرح های ورزشی نیمه کاره کشور را سر و سامان دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار