رئیس ستاد اربعین کرمانشاه خبر داد
رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه از اعلام آمادگی این استان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای استقبال از زائران اربعین حسینی از نقطه ورودی شهرستان کنگاور تا نقطه خروجی فراهم شده است.
کد خبر: ۳۱۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 29 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،جعفر همتی امروز با بیان اینکه تردد زوار در مراسم اربعین حسینی فقط برای افرادی است که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود، 400 هزار زائر با عبور از استان کرمانشاه عازم عتبات عالیات شوند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اعلام آمادگی استان کرمانشاه برای استقبال از زائران اربعین حسینی، گفت: با برگزاری کمیته‌ها و نشست‌های منظم و مختلف ستاد اربعین استان، تمامی زیرساخت‌ها برای میزبانی زائران حسینی فراهم شده است.

این مسؤول با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای استقبال از زائران به عتبات عالیات از نقطه ورودی شهرستان کنگاور تا نقطه خروجی فراهم شده است، ادامه داد: شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه هر شب توانایی اسکان 15 هزار نفر را دارند.

وی از آمادگی شهرستان اسلا‌م آباد‌غرب به سمت حمیل و ایلام و از بخش گهواره و سرمست به سمت استان ایلام برای تردد و اسکان زوار خبر داد و تصریح کرد: شهر کرمانشاه هر روز توانایی اسکان 2 هزار نفر را دارد که تغذیه این تعداد را شهرداری متقبل شده است.

رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه از زوار اربعین حسینی خواست حتما حق بیمه‌ای که در سامانه سماح مشخص شده است را پرداخت کنند و بیان کرد: اگر برای زوار در طی سفر اتفاقی پیش آید بیمه تا 192 میلیون تومان هزینه پرداخت خسارت را برعهده دارد.

همتی با بیان اینکه مرز خروجی ازطریق سامانه سماح مشخص شده است، گفت: زوار قبل از مراجعه به مرز خروجی ویزای خود را از مراکز معتبر و مورد تایید سازمان حج و زیارت دریافت کنند تا در مرز با مشکلی مواجه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار