رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه:
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه؛ از کشف 26 مورد انواع سرقت و دستگیری چهار نفر سارق و دو نفر مالخر در نتیجه اجرای طرح استانی مبارزه با سرقت های توام با خشونت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ محمدرضا امیری اعلام کرد: در اجرای دستور العمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، این طرح در قالب طرح استانی با تدوین دستورالعمل مربوطه و تعیین وظایف هر یک از یگان های اجرایی و ابلاغ قبلی به آنان، در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.
وی گفت: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، این طرح در سطح استان اجرا و منجر به کشف یک مورد زورگیری، 11 مورد کیف قاپی، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، دستگیری یک نفر سارق زورگیر، دستگیری سه نفر سارق کیف قاپ، دستگیری دو نفر مالخر گوشی مسروقه و همچنین 9 مورد سرقت احشام شد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: معمولاَ افراد کیف قاپ و زورگیر در اطراف بانک ها، دفتر اسناد رسمی، بنگاه ها، مراکز خرید و یا بازار به دنبال فرصت مناسب برای ارتکاب جرم هستند بنابراین هنگام دریافت پول از این اماکن، مراقب اطراف خود بخصوص موتورسیکلت سواران باشید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار