سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین:
سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس (31 شهریور تا هفتم مهر)، این هفته را بهترین فرصت برای تبیین مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل جوان دانست.
کد خبر: ۲۹۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، امیر شاه آبادی در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس هرسین اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است به منظور پاسداشت و تقدیر از همه کسانی که از مال و جان خود گذشتند که امروزه ما بتوانیم در امنیت و آرامش کامل در کشور زندگی کنیم.
وی تصریح کرد: تبیین و تشریح دستاوردها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان با توجه به شرایط کنونی کشور در سطح منطقه ای و بین المللی و تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری به نظر می رسد که می بایست در این راستا از روشهای نو استفاده کرد.
شاه آبادی افزود: برپایی نمایشگاه آثار شهدا، دیدار چهره به چهره و گفت و گوی جوانان با رزمندگان آن دوران در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ دستاوردهای شهدا مؤثر خواهد بود.
استفاده از همه ظرفیت های شهرستان به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس، تبیین دیدگاه ها و تشریح وصیت های شهدا بعنوان یک ابزار تربیتی با تأثیرگذاری عمیق برای نسل جوان، اجرای برنامه های این هفته در مناطق روستایی و آذین بندی سطح شهرهای هرسین و بیستون متناسب با شأن این هفته از دیگر مباحث مطرح شده توسط سرپرست فرمانداری هرسین بود.
شاه آبادی برپایی ایستگاه های صلواتی، بیمارستان صحرایی در مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا و پایگاه های بسیج، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری زنگ مقاومت و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، خاطره گویی در سطح مدارس، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی و مقاله نویسی، نشست های بصیرتی و سرکشی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار