مسابقات دو و میدانی بانوان کارگر کشور، عصر جمعه با قهرمانی تیم کرمانشاه در شهرستان سنقر و کلیایی پایان یافت.
کد خبر: ۲۹۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛حسین امیری نایب رییس هیات دو و میدانی اظهار کرد: پس از کرمانشاه که عنوان قهرمانی بخش تیمی را از آن خود کرد، کرمان نایب قهرمان شد و خراسان رضوی هم در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات گفت: در 100 متر فریده دریابی از کرمان، سمیه سعیدی از خراسان شمالی و فریده هاشمی نسب از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
امیری خاطرنشان کرد: در 400 متر نگار سعیدی از خراسان شمالی قهرمان شد، سهیلا حسنی از زنجان در رده دوم ایستاد و زهرا بازدیدی از خراسان جنوبی نیز مقام سوم را کسب کرد.
نایب رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه ادامه داد: در ماده پرتاب دیسک فاطمه خیاطی و مینا باقری هر دو از کرمانشاه به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و زهره خوراشاهی از خراسان شمالی نیز مقام سوم را کسب کرد.
وی با بیان اینکه در ماده 800 متر آرزو حیدری از خراسان شمالی قهرمان شد، افزود: سمیه محمدی از کرمانشاه و فاطمه عزیزی از خراسان رضوی نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
امیری یادآور شد: در سه هزار متر نیز فاطمه عزیزی از خراسان رضوی، فاطمه نصر از اصفهان و آرزو حیدری از خراسان شمالی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی در پایان گفت: 60 ورزشکار خانم در قالب 12 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها شرکت کردند.در مسابقات بخش آقایان نیز تیم آذربایجان شرقی با 48 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، کرمانشاه با 46 امتیاز نایب قهرمان شد و لرستان با 31 امتیاز مقام سوم را کسب کرد.
شهرستان سنقر و کلیایی در فاصله 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار