تابناک: شهرداری با تبلیغات و فعالیت‌هایی که طی یک ماه اخیر انجام داده قصد داشته اعضای شورای شهر را تحت فشار قرار دهد تا لایحه‌ ارسالی خود به شورای شهر را موردتایید قراردهد.
کد خبر: ۲۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 28 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شهر رویاها با آغاز به فعالیت خود در شرق اصفهان که یکی از پروژه های بزرگ شهرداری با مشارکت شریک چینی خود بود، از همان ابتدا با برخی حاشیه ها همراه شد.

یکی از مسائلی که پیرامون این شهربازی از همان اول از سوی شورای شهر مطرح شد، نحوه قیمت گذاری بلیت های ورودی به این مجموعه تفریحی بود.

شورای شهر از همان ابتدا مکانیزم به ازای هر بازی یک تعرفه مشخص را پیشنهاد داد که شهرداری به دلیل اینکه شریک چینی اش حاضر به پذیرش این موضوع نمی شود از اجرای این مصوبه سربازد.

از سوی دیگر شهرداری با موافقت شریک چینی، در لایحه‌ دو فوریتی خود پیشنهاد داده بود افراد دارای قد بالای 140 سانتی متر با بلیت 40 هزار تومانی، افراد دارای قد 110 تا 140 تومانی با بلیت 30 هزار تومانی و افراد زیر 110 سانتی متر صرفا در حد یک نفر همراه به صورت رایگان می‌توانند از شهربازی رویاها استفاده کنند.

این مصوبه انتقادات بسیاری از اعضای شورا را به همراه داشت چراکه آنها اعتقاد داشتند چرا شریک چینی که تنها دارای 28 درصد سهم در این مجموعه تفریحی دارد باید برای نرخ بلیت این شهربازی تعیین تکلیف نماید.

فتح‌الله معین ، عضو شورای شهر اصفهان، با انتقاد از عملکرد شهرداری در خصوص تبلیغات افتتاح شهربازی رویاها و عدم اجرای تعهدات خود نسبت به افتتاح این طرح گفت: شهرداری با تبلیغات و فعالیت‌هایی که طی یک ماه اخیر انجام داده است قصد داشته اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان را تحت فشار قرار دهد تا لایحه‌ ارسالی خود به شورای اسلامی شهر را مورد تایید قرار دهند.

وی ادامه داد: شهردار خودش را مظلوم جلوه داده، خودش لایحه آورده و خودش هم تصویب کرده است و کمیسیون را در معذوریت قرار داده تا مصوبه‌ شورا را در این خصوص دریافت کند.

حال بعد از گذشت چندین ماه از این کش و قوس ها، دوباره طرح سوال از شهردار اصفهان درخصوص این مصوبه و تعیین تکلیف در مورد نرخ گذاری بلیت شهررویاها، جان گرفته و قرار است روز شنبه هفته آینده این موضوع به صحن علنی شورا کشیده شود و شهردار در قالب سوالی مکتوب از سوی اعضا در این خصوص پاسخ گو باشد.

این خبر را امروز عدنان زادهوش داده است و گفته گزارش شهربازی رویاها تکمیل شده است و با توجه به نتایج به دست آمده در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در این خصوص از شهردار سوال می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار