فرماندار کنگاور:
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: توجه جدی به مقوله ورزش ضامن سلامتی مردم و نشاط جوانان در جامعه است.
کد خبر: ۲۸۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 01 September 2016
 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،علیرضا ایزدی شامگاه چهارشنبه در جلسه آشنایی با مسوولان هیات های ورزشی کنگاور، وضعیت ورزش این شهرستان را نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: سهم و حقوق ورزش کنگاور در سال های گذشته محقق نشده است.
وی با بیان اینکه جامعه امروز ما با جامعه 20 سال پیش متفاوت است، تصریح کرد: بستر جامعه امروز برای خیلی از ناهنجاری ها همچون مصرف مواد مخدر که در بین سنین 18 تا 27 باب شده و باعث نابودی ویرانی جوانان می شود، فراهم شده است.
ایزدی تنها راه مقابله با اینگونه آسیب ها را نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده ها عنوان کرد و افزود: ورزش از لحاظ فرهنگی در بین خانواده های ایرانی جا باز نکرده و وظیفه ماست که به این مهم جامعه عمل بپوشانیم.
فرماندار کنگاور گفت:همه رشته های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد تا ضمن کشف استعدادها، همه افراد جامعه به صورت تخصصی به ورزش بپردازند و در این صورت است که جامعه ای سالم و با نشاط خواهیم داشت
ایزدی؛ از برگزاری مراسم تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر شهرستان کنگاور در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با این کار علاوه بر تقدیر از تلاش های چندین ساله این پیشکسوتان، خیرین این عرصه ها نیز برای کمک به ورزش در راستای توسعه همه جانبه شهرستان شناسایی خواهند شد.
در این جلسه مسئولان هیات های ورزشی کنگاور مختصری از فعالیتها و مشکلات حوزه خود را بیان کرده و فرماندار نسبت به رفع موانع و مشکلات قول همکاری همه جانبه داد.شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار