تكواندوكار اصفهاني نيز نتوانست از آخر شدن تكواندو ايران جلوگيري كند!
تابناك اصفهان: شب گذشتهآخرین تکواندوکار کشورمان در المپیک سی و یکمدومین دیدار خود مقابل نماینده بریتانیا با امتیاز طلایی بازنده شد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار رسیدن این حریف به فینال باشد.
کد خبر: ۲۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 21 August 2016

تابناك اصفهانشب گذشته آخرین تکواندوکار کشورمان در المپیک سی و یکمدومین دیدار خود مقابل نماینده بریتانیا با امتیاز طلایی بازنده شد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار رسیدن این حریف به فینال باشد.

سجاد مردانی تکواندوکار اصفهاني وزن۸۰-کیلوگرم کشورمان بعد از کسب اولین پیروزی خود ، مقابل «ماهاماچو» از بریتانیا به میدان رفت و با شكست برابر اين حريف بريتانيايي اير صعود به مرحله نيمه نهايي باز ماند.

وی دور نخست۱۶بر یک «پیتا توفا توفا» از تونگا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. مردانی در این مرحله به مصاف «چو» تکواندوکار۲۷ساله بریتانیا رفت. این دیدار با سه امیتازی که حریف کسب کرد آغاز شد و در ادامه مردانی یک امتیاز گرفت تا وقت اول با همین نتیجه به پایان برسد. وقت دوم با احتیاط دو تکواندوکار آغاز شد و سرداور تنها دو اخطار به «ماهاما چو» داد تا از این ره آورد یک امتیاز به مردانی تعلق گرفته و نتیجه۳بر۲روی تابلو ثبت شود.

مردانی در وقت سوم موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کرده و با تساوی 3 بر 3 در پایان این زمان ، کار به وقت چهارم و امتیاز طلایی کشیده شد.این تکواندوکار بریتانیایی پیش از این دیدار، چهار بار مقابل مردانی ، عمیدی و حسین تاجیک (دوبار)طعم تلخ شکست را چشیده بود، تواسنت در 5 ثانيه آخر امتياز طلايي را كسب كند و به مرحله نيمه نهايي صعود كند.

نماینده کشورمان در وزن۸۰+کیلوگرم با توجه به شكست نماينده انگلستان در مرحله نيمه نهايي از اين مسابقات حذف شد.


به گزارش تابناك اصفهان، عملكرد نامناسب تيم ايران در رشته تكواندو به خوبي ضعف كادر فني و مديريتي تكواندو را نمايان كرد و سبب شد جمهوري اسلامي ايران با وجود سرمايه هاي مختلف و ظرفيت هاي مطلوب ر اين رشته نتايج نامناسبي كسب كرده و تنها در المپيك ريو به كسب يك مدال برنز آن هم توسط كيميا عليزاه بسنده كند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار