تشریفات جنگی مسئولان یا پایانی برای همه وعده های غیرعملی!
تابناک: ورزشگاه نقش جهان؛ عنوان مجموعه ای ورزشی که شاید سال ها بعد روند تکمیل فاز دوم آن به یک مثال تاریخی برای وعده های بدون سرانجام تبدیل شود.
کد خبر: ۲۶۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 24 July 2016
تابناک اصفهان: ورزشگاهی که پس از سال ها بازدیدهای کوچک و بزرگ گفته می شود قرار است به زودی پس از ۹ سال دوباره برای فصل ۹۵ - ۹۶ در آن توپ زده شود؛ تحقق این خبر برای هواداران اصفهانی فوتبال به خصوص سپاهانی ها، تحقق یک آرزوی چندین و چند ساله است.

تشریفات جنگی مسئولان یا پایانی برای همه وعده های غیرعملی!
شاید آخرین دلخوشی ها در این ورزشگاه به دورهای افتخار و خوشحالی های بعد از گل بازیکنانی باز می گردد که حالا خود مربی اند و موی سفید و برخی مسائل اجازه دور دور در ورزشگاه نقش جهان را به آن ها نمی دهد.

در اواخر فصل گذشته مصاحبه ها حاکی از این بود که مسائل مالی برای تحویل نقش جهان در اردیبهشت ماه مشکلاتی ایجاد کرده است؛ مشکلاتی که سبب می شود در سرانجام وضعیت آن تاخیر حاصل شود و این ورزشگاه پیش از آغاز رقابت های فوتبال در فصل پیشرو آماده شود.

با وجود اینکه در همان زمان ها هم، همه خبر از اتمام این ورزشگاه برای آغاز لیگ فعلی می دادند، اما با توجه به سبقه قبلی روندهای مثبت در این ورزشگاه، برای همه سوال اصلی به این موضوع ختم می شد که آیا سپاهان در فصل جدید در نقش جهان بازی می کند یا نه؟!

در زمان بیان این مسائل برای سپاهانی ها، استاندار اصفهان که در حاشیه بازدیدی از این ورزشگاه به سوالاتی پیرامون روند تکمیل فاز دوم این ورزشگاه جواب می داد، از اتمام این ورزشگاه تا پایان سال جاری خبر داد! پاسخی که گوشه ذهن همه هواداران این تیم را به سال ها پیش و اتفاقات مختلف برای تکمیل این ورزشگاه هدایت کرد. اما با این وجود چند روز بعد مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که مسئول ساخت فاز دوم این ورزشگاه بود در نشستی مطبوعاتی از تکمیل شدن این مجموعه ورزشی برای آغاز لیگ ۹۵ - ۹۶ خبر داد.

در روزهای اخیر و همزمان با نزدیک شدن به آغاز لیگ شانزدهم گفته می شود در روز برگزاری سوپرجام لیگ، مهدی تاج، رئیس اصفهانی فدراسیون فوتبال به همراه مدیرکل ورزش و جوانان از نقش جهان بازدیدی کرده و در حاشیه آن پایان تابستان را زمان اتمام نقش جهان اعلام کرده است! با این وجود قرار است طلایی پوشان بعد از ۹ سال برای بازی نخست این جام هم به فولادشهر بروند!

حال باید دید، با وجود عملی نشدن قول مسئولان مبنی بر پایان روند تکمیل و ساخت فاز دوم نقش جهان برای آغاز لیگ ۹۵ - ۹۶، چقدر قول آن ها برای به سرانجام رساندن نقش جهان تا تابستان امسال عملی است؟!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار