مدیر كل پست کرمانشاه:
مدیر کل پست کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان اولویت فعالیت های پستی را بر حفظ و گسترش سرویس های جاری اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره پست،حمید رضا فتاح مدیر کل پست کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان اولویت فعالیت های پستی را بر حفظ و گسترش سرویس های جاری اعلام کرد.اولویت پست بر حفظ و گسترش سرویس های جاری خود است
 مدیر کل پست کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان اولویت فعالیت های پستی را بر حفظ و گسترش سرویس های جاری اعلام کرد. 
جلسه شورای اداری پست استان با حضورحمید رضا فتاح مدیر کل ،معاونین و روسا و کارشناسان ادارات و واحد های ستادی و اجرائی در سالن کنفرانس اداره کل تشکیل شد.
در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد چهار ماهه در شاخص های درآمد وترافیک ،میزان رشد،درصد تحقق و برنامه های مد نظر  توسط روسای ادارات شهرستانها ارائه گردید.
فتاح مدیر کل تصویب لایحه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را به همه ی همکاران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این روخداد بزرگ باعث ارتقاء فعالیت ها و تثبیت بیشتر جایگاه پست گردد.
فتاح سپس به بیان عملکرد استان درشاخص های درآمدی و ترافیکی در چهار ماهه سال95پرداخت و گزارشی از وضعیت سرویس های متعارف پستی در این خصوص ارائه کرد.
مدیر کل با بیان این موضوع که برای انجام بهینه و مطلوب کارها باید فکر و وقت گذاشت گفت:ما باید منابع درآمدی مستمرخود را افزایش دهیم و به قراردادهای گذرا و موقت اتکا نداشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:تحول بصورت سریع و به روز به وقوع می پیوندد و ما باید همگام با آن حرکت کنیم تا از گردونه تحول خارج نشویم.
فتاح مدیر کل درادامه افزود:رویکرد سرویس های پستی به سمت کالا و خدمات است و ما باید سهم خود را در این موارد در بازار افزایش و اولویت را بر حفظ و گسترش سرویس های جاری قرار دهیم.
فتاح ارائه خدمات با کیفیت به مردم را منوط به کنترل و نظارت مستمر بر نیروهای تحت مدیریت دانست و عنوان  داشت :کار بدون نظارت، ضمانتی برای ادامه و نتیجه مطلوب نخواهد داشت.
مدیر کل برنامه استان را برابر نظرات مدیر عامل گذار از پست سنتی به سمت پست نوین و تحول گرا عنوان کرد وبه تشریح شاخص های اعلام شده در این مورد پرداخت.
در بخش دوم از جلسه شورای اداری گلچین کارشناس آی تی آموزش نحوه ثبت نام اینتر نت پر سرعت روستائی در سایت (های وب)را ارائه و بهرامی کارشناس بازرسی نیز مواد 8و9قانون تخلفات اداری را قرائت کرد.
در بخش پایانی خادمی معاون فنی و فضلعلی پور معاون پشتیبانی به بیان مسائل و امور مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار