اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل از حاکم شدن هوای خنک همراه با بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق استان اردبیل همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 05 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، براساس اعلام  اداره کل هواشناسی استان اردبیل، طی روزهای اخیر هوای خنک در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل حاکم شده به طوری‌که در شب و روز گذشته سرعین با 11 درجه و پارس‌آباد و بیله‌سوار با 23 درجه دمای متفاوتی را سپری کردند؛ در شهر اردبیل نیز دمای هوا در خنک‌ترین ساعات به 12 درجه رسید.

بر همین اساس از فردا تا آخر هفته هوای پایدار همراه با خنک بودن وضعیت جوی در شهرهای مختلف استان اردبیل حاکم می‌شود که در برخی از ساعات با افزایش ابر بارش‌های پراکنده اتفاق می‌افتد که البته در روز جمعه دمای هوا پنج درجه‌ای افزایش می‌یابد.

اما این شرایط جوی نوید ورود مسافران و گردشگران بی‌شماری را به ییلاق ایران می‌دهد که به شکل زودهنگام نیز تعدادی از مسافران و گردشگران وارد خنک‌ترین دیار در دامن سبلان شدند تا از زیبایی‌های طبیعی، آب و هوای پاک و مطبوع، آثار و ابنیه‌های تاریخی، جاذبه‌های دیدنی استان اردبیل و مناطق مختلف آن بیش از گذشته آشنا شوند.

در این بین ورود گردشگران به شهر سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی حال و هوای متفاوت دارد به‌طوری‌که به راحتی می‌توان در سیمای شهر سرعین جلوه‌هایی از چادرزنی‌ها و حضور متراکم گردشگران و مسافران را به خوبی مشاهده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار