گلپایگان در شوک؛
تابناک: محمود بخشی با 7رای موافق و دو رای مخالف از شهرداری گلپایگان برکنار شد و اکنون معاون وی، قنبر سلطانی،سرپرست شهرداری گلپایگان است.
کد خبر: ۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 20 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، خبر برکناری شهردار گلپایگان به اذعان مردم این شهر گلپایگان را در شوک فروبرد.

مردم شهر گلپایگان که از عملکرد شهردار خود ظاهرا راضی بودند امروز با شنیدن خبر برکناری شهردارشان به نشانه اعتراض به این تصمیم شورای شهر در مقابل درب فرمانداری این شهرستان
تحصن کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندار بودند.

زمزمه های اختلاف میان شورای شهر و شهردار کم و بیش وجود داشت و در ماه های گذشته به اوج خود رسیده بود به گونه ای که در ابتدای سال جاری جلسه ای با عنوان هم اندیشی و در سال همدلی و همزبانی مردم و دولت، با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از فعالان انجمن های مردم نهاد و غیردولتی برگزار شد و در آن جلسه بر ضرورت وحدت بیشتر شورای شهر و شهرداری برای تسریع در انجام امور تاکید شد.

در آن جلسه همچنین مطرح شد تا اختلافات به دور از ایجاد تنش و با راهکارهای قانونی به حل و فصل برسد.

اما با وجود تمامی تلاش ها برای نزدیک کردن رابطه شهرداری و شورای شهر گلپایگان، در نهایت شب گذشته اعضای شورای شهر گلپایگان در جلسه ای رای به برکناری شهردار گلپایگان دادند.

محمود بخشی با 7 رای موافق و دو رای مخالف از شهرداری گلپایگان برکنار شد و اکنون معاون وی ، قنبر سلطانی، سرپرست شهرداری گلپایگان است.

شهردار برکنار شده گلپایگان در جریان استیضاح نتوانسته بود اعضای شورای شهر را در مورد سوالاتی که از حوزه کاری او داشتند، مجاب کند و در نهایت این عدم رضایت اعضا، منجر به برکناری بخشی از شهرداری شد.

این در حالی است که فرماندار گلپایگان امروز در نشستی با خبرنگاران، تلویحا برکناری بخشی را عجولا توصیف کرده بود و از اعضای شورای شهر خواسته بود در این مورد تامل بیشتری به خرج دهند که این نکته کارگر نیفتاده بود و اعضای شورای شهر به رغم اصرار امام جمعه گلپایگان و فرمانداری و نشست مشترکی که پیش از این در این مورد داشتند، رای به برکناری شهردار دادند.

اکنون فراست، فرماندار گلپایگان، مردم شهر را به آرامش و عدم ایجاد تنش دعوت می کند و می گوید: در آستانه انتخابات مجلس نباید فرصت برای رسانه های بیگانه برای دامن زدن به اختلافات فراهم شود.

وی در این زمینه همچنین گفت: مصوبه شورای شهر درباره استیضاح شهردار گلپایگان به فرمانداری ارسال نشده است و زمانی که به فرمانداری اعلام شد کمیته انطباق تشکیل و پس از بررسی و نظر کارشناسی به هیئت حل اختلاف استانداری فرستاده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
با سلام
من امروز از شنیدن این خبر شوکه شده و بسیار ناراحت شدم.
دکتر بخشی فردیست که تمامی شهروندان گلپایگانی ایشان را فردی توانمند و خدمتگزار می دانند.
واین امر فقط به خاطر لجاجت شورای شهر با ایشان رخ داد .
دکتر بخشی اسطوره خدمت هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار