واكنش زادهوش به تخريب هاي مديران سابق شهري؛
عدنان زادهوش، امروز در حاشيه جلسه شوراي شهر پيرامون بداخلاقي هاي رسانه در چند روز اخير به خبرنگار ما گفت: متأسفانه در چند روز گذشته در برخي فضاهاي مختلف نكاتي پيرامون تبليغات انتخاباتي برخي اعضاي شوراي شهر صورت گرفته و تعدادي افراد نزديك به شهرداري را مورد اتهام قرار داده است؛ من پس از بررسي هايي كه صورت دادم به اين نتيجه رسيدم كه اين اتفاقات نه تنها تبليغات زودهنگام است بلكه تخريب زود هنگام بوده است.
کد خبر: ۲۵۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 11 July 2016

به گزارش تابناك اصفهان، عدنان زادهوش، امروز در حاشيه جلسه شوراي شهر پيرامون بداخلاقي هاي رسانه در چند روز اخير به خبرنگار ما گفت: متأسفانه در چند روز گذشته در برخي فضاهاي مختلف نكاتي پيرامون تبليغات انتخاباتي برخي اعضاي شوراي شهر صورت گرفته و تعدادي افراد نزديك به شهرداري را مورد اتهام قرار داده است؛ من پس از بررسي هايي كه صورت دادم به اين نتيجه رسيدم كه اين اتفاقات نه تنها تبليغات زودهنگام است بلكه تخريب زود هنگام بوده است.

بي اخلاقي ها و تهمت دوستان سابق به اعتماد مردم ضربه مي زند!

وي ادامه داد: برخي دوستان سابق و مديران شهري با بي اخلاقي به تهمت پراكني و كذب عليه فعاليت هاي صورت گرفته پرداختند و عليه افراد در فضاهاي مجازي به اتهام پراكني مي پردازند. البته كسي در اين فضاها به شخص من چيزي نگفته اما اين كارها، كارهاي زشتي است كه به اعتماد مردم ضربه مي زند و مشكلاتي را ايجاد مي كند.

وي با تشريح نكاتي پيرامون اين فعاليت ها تأكيد داشت: متأسفانه افرادي كه به انتشار مطالب مختلف در فضاهاي مجازي و برخي رسانه ها مي پردازند، از اهالي رسانه يا افراد اهل قلم نيستند و بعضا با بهره گيري از سخنان افراد مختلف به نام هاي متفاوت در گروه ها و شبكه هاي مختلف گذاشته مي شود!


اگر جلوي اين مسائل گرفته نشود، اعتماد مردم قرباني مي شود!

وي با اشاره به اينكه اين فعاليت ها براي انتخابات آينده است، عنوان داشت: اين ها چيزهاي خطرناكي است كه با توجه به نزديكي انتخابات اگر از آن جلويگري نشود، مشكلات عديده اي براي فضا سياسي شهر ايجاد مي كند و اعتماد را قرباني اين بازي ها مي كند!

براي موفقيت در انتخابات بايد به مردم خدمت كرد نه اينكه فضاي نامناسب ساخت!

زادهوش بيان داشت: من با توجه به اين شرايط بر خود لازم ديدم كه اين تذكر را به برخي افراد بدهم و تأكيد كنم براي اينكه در انتخابات آينده به پيروزي برسيد و نتيجه خوبي كسب كنيد لازم است كه به مردم خدمت كنيد نه اينكه با اين بازي هاي سياسي فضاهاي نامناسبي را در شهر ايجاد كنيد.

وي با اشاره به انتشار فيش حقوقي برخي مديران ولتي تأكيد داشت: فعاليت هاي شهري و خدمات مناسبي كه در يك سال گذشته صورت گرفته بايد به مردم انعكاس داده شود تا مردم با توجه به شرايط نامناسب يك دلگرمي از موضوعات مختلف شهري بگيرند و اعتماد آن ها به مسئولان افزايش يابد.من واقعا متوجه نمي شوم چرا برخي افراد نسبت به انعكاس اين اتفاقات حساس هستند!

1 aaaa

خط دهي انتقادات به روابط عمومي از استان همجوار است

وي با اشاره به انتقادات زنجيره برخي اعضا به روابط عمومي شهرداري تأكيد كرد: به نظر من خط اين مسائل از شورا نبوده و اين اتفاقات از استان همجوار ما خط دهي مي شود! بعضي ها به واقع منافعشان به باد رفته و چون اين منافع را بر باد رفته ديده اند دست به اين اقدامات مي زنند؛ متأسفانه در اين شرايط وقتي منافع عده اي مورد خطر قرار مي گيرد دست به بي اخلاقي مي زنند.

پيامك هزينه اي ندارد و ساده ترين نوع اطلاع رساني است

عضو شوراي شهر خاطرنشان كرد:‌ همواره و در شرايطي كه از روابط عمومي شهرداري به دليل فعاليت هاي گسترده انتقاد مي شود نظر ما اين بوده كه اين فعاليت بايد گسترش پيدا كند؛ متأسفانه عده اي از حجم گسترده پيامك ها انتقاد مي كنند در حالي كه اين پيامك ها ساده ترين نوع اطلاع رساني بوده و هزينه چنداني ندارد! اگر پيامك ها براي همين افراد به عنوان اعضاي شورا ارسال نشود، صداي آن ها بالا رفته و مشكلات بسياري را ايجاد مي كند و مي گويند چرا فعاليت هايي كه انجام دهيد را به ما اطلاع رساني نمي كنيد!

اگر پيامك براي عضو شورا نرود، كه صداي همه در مي آيد!

زادهوش گفت: متأسفانه تناقضات مختلفي در اين مسائل وجود دارد اگر برنامه ها به اعضاي شورا اطلاع داده نشود، مشكلات بسياري را ايجاد مي كنند اگر هم اطلاع رساني كنند و همه را در جريان برنامه ها قرار دهند مي گويند چرا هزينه مي كنيد و چرا اطلاع رساني مي كنيد!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار