تابناک: با توجه به طرح استانی شدن انتخابات٬ ترکیب شورای راهبردی اصلاح‌طلبان اصفهان برای شروع فعالیت متمرکزتر سیاسی مشخص شد.
کد خبر: ۲۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا٬ روز جمعه اعضای شورای راهبردی انتخابات استان اصفهان با رای‌گیری میان فعالان سیاسی این استان انتخاب شدند. در همایش هم اندیشی اصلاح طلبان استان اصفهان با حضور بیش از ۲۰۰ فعالان سیاسی اصلاح طلب٬ راهکار‌های ورود به انتخابات آینده پیشنهاد شد.

بر اساس این گزارش شورای راهبردی مرکب از ٢١ نفر است که ٩ نفر آنها الزاما از نمایندگان احزاب و تشکل‌ها هستند و ٧ نفر از نمایندگان شهرستان‌ها هستند و ۵ نفر هم از شخصیت‌های حقیقی انتخاب شدند.

در انتخابات روز گذشته علی‌یار محمدیان، محمود ابراهیمی، نیک نداف، حسین نجار (رئیس ستاد روحانی در اصفهان)، مهدی مقدری، محسن باستانی، حجتی، زنداور و امامی به نمایندگی از احزاب عضو شورای راهبردی شدند.

علی ناظم‌زاده٬ فعال سیاسی گفت؛ این افراد از فعالان سیاسی دو دهه گذشته اصفهان هستند که مسئولیت‌های کلیدی در ستاد اصلاح‌طبان در سال‌های مختلف ایفا کرده‌اند. همچنین سید علی نکویی ( استاندار پیشین قزوین و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان)، مرتضی تهرانی، فتح الله معین( استاندار اسبق خوزستان و عضو فعلی شورای شهر اصفهان)، محمد مجیری و حق پناه به عنوان افراد حقیقی و جلال‌الدینی (فعال سیاسی شهرضا) فرهمند (فعال سیاسی لنجان) آقایی (فعال سیاسی خمینی شهر) کمال (فعال سیاسی شاهین شهر) نصیر ملت (فعال سیاسی مبارکه) نصرالهی (فعال سیاسی نجف آباد) و استکی (فعال سیاسی چادگان) نیز افرادی هستند که از میان فعالان سیاسی شهرستان‌ها وارد این مجموعه شده‌اند.

قابل ذکر است هیچ کدام از افراد حاضر در این لیست هنوز به صراحت اعلام کاندیداتوری برای انتخابات اسفندماه نداشته‌اند.

مرتضی مبلغ٬ عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات نیز در این مراسم با گلایه از فضای ایجاد شده که اصلاح‌طلبان را طوری معرفی کردند که انگار یک جریان منحرف است٬ گفت: آنهایی که همه را از آرمان‌های انقلاب دور می‌کنند منحرفین واقعی هستند؛ ما در این راستا تلاش می‌کنیم آرمان‌های انقلاب و آرمان‌های جمهوری اسلامی محقق شود ما هیچ چیزی جز این نخواسته و نمی‌خواهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار