پس از بيست سال؛
تابناك اصفهان: رئیس ستاد نماز جمعه اصفهان از برگزاری اولین نماز جمعه مصلا امام خمینی (ره) اصفهان خبرداد.
کد خبر: ۲۴۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 07 June 2016

تابناك اصفهان: رئیس ستاد نماز جمعه اصفهان از برگزاری اولین نماز جمعه مصلا امام خمینی (ره) اصفهان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین هاشمی امروز در گفت وگو با ایرنا گفت: مصلا بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان برای برگزاری نماز جمعه این شهر آماده شده است و نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این مصلا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شبستان مصلا برای برگزاری نماز آمادگی دارد و برپایی نماز جمعه در این مکان به لحاظ رفاهی بهتر از میدان امام (ره) است.

رئیس ستاد نماز جمعه اصفهان درباره ارائه خدمات رفاهی از جمله پارکینگ خودروها نیز گفت: برای ارائه خدمات رفاهی از جمله پارکینگ خودروها هماهنگی لازم با مسئولان مربوطه انجام شده و ساختمان های اداری مجاور برای پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده است.

وی اظهارکرد: برای تردد وسائط نقلیه در خیابان های اطراف مصلا هماهنگی های لازم با راهنمایی و رانندگی استان انجام شده است و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

حجت الاسلام هاشمی گنجایش مصلا اصفهان را 25 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از مردم مومن و همیشه در صحنه اصفهان انتظار داریم با حضور گسترده خود در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان، مسئولان برگزاری نماز جمعه اصفهان را با رعایت نظم و مقررات یاری کنند.

وی از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان به عنوان یکی از مهمترین پروژه های ملی مذهبی استان نامبرد و افزود: از مسئولان و کسانیکه برای بهره برداری از این مصلا تلاش کرده اند، تشکر می کنیم و انتظار داریم تا در چارچوب وظایف خود به تلاش هایشان برای تکمیل این پروژه ملی مذهبی ادامه دهند.

گفتني است، عملیات اجرایی پروژه ساخت مصلی بزرگ کلانشهر اصفهان از سال 1374 با هدف اقامه نماز جمعه و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در جنوب این کلانشهر آغاز شد.

عملیات تکمیل مصلا اصفهان در دولت یازدهم مورد توجه جدی مسئولان استان قرار گرفت و با تغییر و اصلاح برخی طرح های آن، این عملیات شدت یافت.

در سال گذشته به رغم نیمه تمام بودن شبستان مصلا بزرگ امام خمینی اصفهان نماز عید فطر در اصفهان در این مصلا و به امامت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان پس از 20 سال از آغاز عملیات ساخت آن برگزار شد و بیرقه های امید و شادی را در دل نمازگزاران اصفهانی ایجاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار