امام جمعه اصفهان در دیدار با مجموعه معاونت خدمات شهری مطرح کرد؛
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، پیش از ظهر امروز با مدیران و مسئولان مناطق، سازمان ها و ستادهای وابسته به "معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اصفهان" دیدار کرد.
کد خبر: ۲۸۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 28 August 2016

به گزارش تابناک اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، پیش از ظهر امروز با مدیران و مسئولان مناطق، سازمان ها و ستادهای وابسته به "معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اصفهان" دیدار کرد.

انصافا اصفهان در حوزه خدمات شهری آبرومند است

ایشان با بیان این که انصافا اصفهان در حوزه خدمات شهری آبرومند است، گفت: در همه مناطق 15 گانه شهرداری کارها به خوبی انجام می گیرد و امروز خدمات شهری اصفهان به عنوان الگو برای سایر کلانشهرها مطرح می باشد.

انتخاب جمالی‌نژاد اعتماد کامل به مدیریت شهر ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با تأکید بر اینکه در جابجایی شهردار نگرانی‌هایی در برخی حوزه‌ها احساس می‌شد، عنوان کرد: با وجود این مسائل پس از انتخاب جمالی‌نژاد این نگرانی‌ها برطرف و اعتماد کامل به مدیریت شهر ایجاد شد و وی با همکاری تمام معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و افراد فعال در مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت ویژه تلاش کرده است.


خدمات شهری اصفهان به عنوان الگو برای سایر کلانشهرها مطرح می باشد

وی ضمن رضایت از عملکرد شهردار اصفهان در عرصه خدمت رسانی اظهار داشت: انصافا آقای جمالی نژاد کارهارا به خوبی دنبال می کنند و در خدمت رسانی به مردم خستگی ناپذیر هستند.

مسافران و مسئولان پس از هربار سفر با تغییرات محسوسی مواجه می شوند

طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه شهری مانند اصفهان زمانی که زیبا باشد و وضعیت مناسبی داشته باشد، در سطح کشور به عنوان یک شهر نمونه محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئله رفاه گردشگران در شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

رکود تأثیری بر پروژه‌های شهرداری اصفهان نداشته است

وی ادامه داد: خوشبختانه رکود تأثیر قابل توجهی بر پروژه‌های شهرداری اصفهان نداشته و کلیه طرح‌های شهری در شرایط فعلی به صورت ۲۴ ساعته در حال اجراست؛ این فضا با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی کشور فضای مثبتی بوده که می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

علیرغم مشکلات اقتصادی فعلی کشورطرح های شهری 24 ساعته در حال اجراست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به دیدار از پروژه های مهم شهری و قدردانی از شهرداری اصفهان به دلیل فعالیت‌های ۲۴ ساعته در روند ساخت مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای‌ (مدظله‌العالی) گفت: فعالیت‌های خوبی در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی اصفهان صورت گرفته است.

خدمت به مردم اصلی ترین وظیفه ی مسئولین شهرداری است

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه خدمت به مردم اصلی ترین وظیفه ی مسئولین شهرداری است گفت: مسئولین بدانند که این مسئولیت ها عمر کوتاهی دارد و باید از این فرصت کوتاه برای خدمت به مردم و ارتقای بخش های مختلف جامعه استفاده کنند وبا دقت، درایت و دلسوزی و اتحاد در راستای حل مشکلات مردم گام بردارندو پیشرفت و آبادانی شهر اصفهان به عنوان شهر نمونه مذهبی و گردشگری را مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار