امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه گفت:تفکر امام(ره) باید برای نسل‌های جدید بازگو شود، چرا که انقلاب با آرمان‌های امام راحل، راه اعتلا و پیشرفت ملت ایران را رقم می‌زند.
کد خبر: ۲۴۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 03 June 2016
 به گزارش تابناک کرمانشاه: آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی همواره با توکل بر خدا، در مقابل تمام دنیای شرق و غرب ایستاد و با مستکبران سر سازش نداشت.
وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در منظومه فکری امام راحل به یادگار مانده، تأکید کرد: تفکر امام(ره) باید برای نسل‌های جدید بازگو شود، چرا که انقلاب با آرمان‌های امام راحل، راه اعتلا و پیشرفت ملت ایران را رقم می‌زند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اسلام واقعی را در ایران پیاده کرد، خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا، پیاده‌نظام متحرک خود را (داعش) در خاورمیانه برای به آشوب کشیدن کشورهای اسلامی به حرکت درآورده است تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) در جهان خدشه‌دار شود.
 علما مردم را پشتوانه قوی و ارزشمند برای انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: امام همواره بنا داشتند مردم را در تمام امورات منجمله امورات اقتصادی مشارکت بدهند و اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، ادامه خط فکری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
 امام جمعه کرمانشاه، انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل را انتخاب شایسته مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد و گفت: استقلال کشور و جلوگیری از زیاده‌خواهی دشمنان در منظومه فکری امام(ره) بود که باید مراقب باشیم که فکر و راه امام(ره) دچار انحراف نشود.
 وی با تأکید بر اینکه عربستان، امروز با جلوگیری از انجام اعمال حج برای ایرانیان، خواسته آمریکا و استکبار را دنبال می‌کند، گفت: باید در مقابل نفوذ دشمنان مراقب باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار