دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اصفهان مطرح کرد
تابناک: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان گفت: در دوره‌های گذشته رقابت بین تشکل‌های اصول‌گرا بوده و اصلاح طلبان حضور کم‌رنگی داشتند اما امسال اصلاح طلبان قوی شرکت می‌کنند و ما نیز از این رقابت داخل نظام استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۲۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 17 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول حامدیان ظهر امروز در نشست تشکل‌های خط امام و رهبری استان اصفهان با بیان اینکه در این مقطع نیاز به همگرایی بین نیروهای اصول‌گرایی استان بیشتر شده اظهار داشت: بین اصول‌گرایان شکاف و نا به سامانی‌هایی ایجاد شده که باید فاصله‌ها و حساسیت‌ها را کم و همگرایی را بیشتر کنیم و فلسفه این جلسات نیز نزدیکی و تعامل بیشتر است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان با اشاره به دوره‌های پیشین انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته رقابت بین تشکل‌های اصول‌گرا بوده و اصلاح طلبان حضور کم‌رنگی داشتند اما امسال اصلاح طلبان قوی شرکت می‌کنند و ما نیز از رقابت بین اصول‌گرایان و اصلاح طلبان داخل نظام استقبال می‌کنیم.

وی با تأکید بر لزوم رسیدن به وحدت و پرهیز از تفرقه بیان کرد: جبهه پیروان در سطح کشور 17 تشکل داشته که همگی ریشه‌دار و با سابقه هستند و 10 تشکل آن در استان اصفهان وجود دارد.

حامدیان با بیان اینکه از سال 90 جبهه پیروان استان اصفهان بازسازی شد، گفت: از بعد از سال 90، 3 انتخابات مجلس نهم، شورای شهر چهارم و ریاست جمهوری یازدهم را اداره کردیم که از 20 نماینده مجلس 7 نفر و نزدیک به یک سوم از لیست جبهه پیروان به مجلس راه یافتند و 10 نفر از اعضای شورای شهر اصفهان نیز از لیست جبهه پیروان هستند اما در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اختلاف اصول‌گرایان نتوانستیم کاندیدای خود را بر کرسی ریاست قوه مجریه بنشانیم.

وی پیرامون اقدامات جبهه پیروان استان اصفهان اظهار داشت: تلاش شده با آیات عظام مظاهری و طباطبایی، نمایندگان مجلس و مدیریت استان ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی داشته باشیم و تا حدی که مقدور بوده شکاف بین اصول‌گرایان را ترمیم و تلطیف کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار