کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف 5458 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در کرمانشاه در طول اجرای طرح سلامت نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 29 March 2016
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف 5458 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در کرمانشاه در طول اجرای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع طرح سلامت نوروزی از اول اسفندماه سال گذشته، گفت: این طرح 45 روزه بوده و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 73 بازرس بهداشت محیط حضور دارند که کار بازرسی از 7515 مکان شامل مراکز تهیه و توزیع غذا، مراکز تفریحی و گردشگری و نیز مراکز بین راهی را در سطح شهرستان کرمانشاه برعهده دارند.

خدادادیان افزود: از ابتدای این طرح 8076 بازدید از اماکن هدف صورت گرفته و این آمار نشان می‌دهد که هر یک از 7515 مکان مورد نظر ما در سطح استان حداقل یک مرتبه مورد بازدید قرار گرفته‌اند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته 52 مکان به خاطر تخلفات بهداشتی به دادگاه معرفی و 110 مکان نیز پلمب شدند.

خدادادیان افزود: همچنین طی این بازرسی‌ها 5458 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد کشف شد که همگی معدوم شد.

وی به 414 مورد نمونه برداری از آب‌های آشامیدنی اشاره کرد و افزود: همچنین 2442 مورد کلرسنجی آب‌های آشامیدنی طی این طرح انجام شده است.

خدادادیان با اشاره به وجود 24 استخر فعال در کرمانشاه گفت: در طول اجرای طرح 54 بازدید از سطح استخرها صورت گرفته و این نشان از دو مرتبه بازدید از هر استخر دارد.

وی همچنین به 20 مورد برخورد با دستفروشان اشاره کرد و افزود: همچنین در طول مدت اجرای طرح 1176 کارت تندرستی برای متصدیان اماکن عمومی صادر شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار