معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 400 هزار مهمان نوروزی و اعضای کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و نقاط گردشگری خرمشهر دیدن کردند.
کد خبر: ۲۰۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 28 March 2016
ولی اله حیاتی روز یکشنبه در جریان بازدید از مناطق گردشگری خرمشهر اظهارکرد: ورود مهمانان در هفته نخست تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چشم گیری داشته است.

وی گفت: پیش بینی می شود ورود مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور در دور دوم تعطیلات نوروزی بیشتر شود.

وی افزود:کلیه امکانات رفاهی و گردشگری برای مهمانان نوروزی اعم از کمپ های نوروزی، هتل ها، مهمانسراها و مدارس این شهرستان برای اسکان و رفاه مهمانان فراهم شده است.

حیاتی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه مشکلی برای مهمانان نوروزی پیش نیامده است، گفت: امنیت مهمانان نوروزی در پارک ها، بوستان ها و ساحل کارون فراهم شده است.

وی در ادامه اظهارکرد:با برنامه ریزی انجام شده در جهت تقویت وضعیت رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم خرید مسافران و زائرین کاروان های راهیان نور از بازارهای خرمشهر تدارک دیده شد به گونه ای که شاهد افزایش خرید از بازارهای این شهرستان هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: هم اکنون پنج آشپزخانه مرکزی ویژه کاروان های راهیان نور در این شهر وجود دارد که تمام نیاز آنها از خرمشهر تهیه می شود.

حیاتی اظهارکرد: یک نمایشگاه سوغات خرمشهر و آبادان در اردوگاه شهید باکری در ایام نوروز برای کاروان های راهیان نور نیز گشایش یافته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار