فاطمه هاشمی و حاشیه های حضورش در اصفهان؛
تابناک: فاطمه هاشمی در بخشی از سخنان خود درباره رفع حصر صحبت کرد که افراد حاضر در سالن نیز شعار «پیام ما روشنه حصر باید بشکنه» را سر دادند.
کد خبر: ۱۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 23 February 2016

به گزارش تابناک اصفهان، چهره های اصلاح طلبی که این روزها از سوی شورای اصلاح طلبان اصفهان برای جمع آوری آرای مردمی به نفع این جبهه به اصفهان دعوت می شوند، حضورشان همواره حاشیه های زیادی را برای شهر به دنبال دارد.

از جنجالی ترین چهره هایی که اصلاحات اصفهان در این روزها اقدام به دعوت از آنها کرد غلامحسین کرباسچی و فاطمه هاشمی بود، شخصیت هایی که هم کارنامه اقتصادی آنها هم فعالیت سیاسی آنها زمینه بروز حاشیه های بسیاری را فراهم می کند.

روز گذشته پیش از آنکه سخنرانی این دو نفر در اصفهان آغاز شد، برخی از خانواده شهدا به نشانه اعتراض در سپاهانشهر که محل سخنرانی این دو بود تجمع کردند اما این تجمع هم مانع حضور آنها نشد و کرباسچی و هاشمی در میان جمعیتی که برخی شعار مرگ بر امریکا سر می دادند پشت تریبون رفتند و از مسئله حصر و انحرافاتی که به قول فاطمه هاشمی در جمهوری اسلامی رخ داده است، سخن به میان آورد.

در ابتدای ورود فاطمه هاشمی افراد معترض فریاد مرگ بر امریکا در سالن  نگین جهان سر دادند که نیروی انتظامات برای ساکت کردن این افراد  آنها را از سالن بیرون کردند و در این میان فلش دوربین عکاس ایرنا که قصد گرفتن عکس از افراد معترض را داشت نیز شکستند.

در حالی که فضای سالم به شدت امنیتی بود در اواسط این مراسم متنی از محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات قرائت شد.

در ابتدای مراسم پسر آیت‌الله طاهری امام جمعه سابق اصفهان به ایراد سخن پرداخت و سپس پنج نفر از ائتلاف امید صحبت کردند.

برخی افراد حاضر در سالن شعار درود بر هاشمی سلام بر خاتمی را سر دادند.

فاطمه هاشمی در بخشی از سخنان خود درباره رفع حصر صحبت کرد که افراد حاضر در سالن نیز شعار «پیام ما روشنه حصر باید بشکنه» را سر دادند.

فاطمه هاشمی نیز گفت: اگر می‌خواهید حصر بشکند باید مردم به صحنه بیایند و نامزدهای باقیمانده اصلاح طلب را روانه مجلس کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور و اتحاد در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: می‌دانیم مردم به خاطر این رد صلاحیت‌ها انگیزه‌شان را ازدست‌داده‌اند ولی همه ما باید پیگیری کرده و مردم را به نسبت به این قضیه آگاه کنیم. مردم در انتخابات 92 هم نشان دادند هر جا حاکمیت بخواهد در مقابل مردم بایستد، با رای خود این موضوع را خنثی می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با استفاده از عبارت "انحراف در جمهوری اسلامی"، مردم را به جلوگیری از این انحراف دعوت کرد و گفت: امام (ره) اسم جمهوری اسلامی را بر روی حکومت خود گذاشتند، یعنی حکومتی اسلامی که بر پایه آراء و عقاید مردم استوار است. در سال‌های گذشته دیدیم که جمهوری اسلامی از این مسیر منحرف شد و امروز هم در قضیه رد صلاحیت‌ها نتیجه آن انحراف را می‌بینیم.

وی افزود: وظیفه تک‌تک ماست که از این انحراف جلوگیری کنیم به‌نحوی‌که انقلاب حفظ شود و با تغییر و اصلاحاتی که لازم است در حاکمیت ایجاد شود. اگر ما و شما به‌پای صندوق‌های رأی بیاییم و با دقت افرادی را انتخاب کنیم که به فکر منافع مردم و کشور باشند، به آن چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم.

دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با محکوم کردن نمایندگانِ مخالف برجام، گفت: نمایندگان مخالف برجام را دیدید که چگونه بی‌منطق حرف می‌زدند و می‌خواستند مانع به ثمر رسیدن برجام شوند؟ ولی ازآنجایی‌که دولت روحانی و دکتر ظریف پشتوانه‌ مردمی داشت و نگاهشان به خواسته‌های مردم بود موفق شدند برجام را در مجلس تصویب کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
خداوند سران فتنه و حامیانشان را نابود کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار