نگاهي به لغو سخنراني فاطمه هاشمي در دانشگاه کاشان؛
تابناک اصفهان: پس از جنجال ها بر سر لغو سخنراني فاطمه هاشمي و فاطمه صادقي خلخالي در دانشگاه، کشمکش ها بر سر اين جنجال هنوز ادامه دارد و اين موضوع به بحث داغ رسانه ها تبديل شده است.
کد خبر: ۳۳۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 06 December 2016
به گزارش تابناک اصفهان، پس از جنجال ها بر سر لغو سخنراني فاطمه هاشمي و فاطمه صادقي خلخالي در دانشگاه، کشمکش ها بر سر اين جنجال هنوز ادامه دارد و اين موضوع به بحث داغ رسانه ها تبديل شده است.
عباس زراعت رئيس دانشگاه کاشان امروز در اين بارره به خبرگزاري فارس گفت:سخنرانی فاطمه هاشمی رفسنجانی که پوستر آن‌هم چاپ و در فضای مجازی هم منتشر شده بود، هیچ‌گونه مجوز و مصوبه‌ای نداشت و قرار نبود برگزار شود.

وی همچنين تأکيد کرد: از سوی حزب توسعه و اعتدال کاشان هیچ‌گونه هماهنگی با دانشگاه کاشان در رابطه با برگزاری این برنامه انجام نشده بود و ما از این برنامه بی‌خبر بودیم.

رئیس دانشگاه کاشان در رابطه با لغو سخنرانی فاطمه صادقی خلخالی نيز خاطرنشان کرد: پس از صدور مجوز برگزاری این برنامه، اطلاعاتی به دست ما رسید که نشان‌دهنده کشف حجاب این شخص و بی‌احترامی‌های وی نسبت به مقامات نظام و حجاب بود؛ به‌ این‌ ترتیب صلاح ندیدیم این برنامه برگزار شود.

انتقاد فاطمه هاشمي به دولت و وزارت علوم!/ سخنراني ام در دانشگاه کاشان با سليقه گري لغو شد

اما هاشمي اين صحبت ها را قبول ندارد و مي گويد سخنراني اش با سليقه گري لغو شده است. خانم هاشمي در اين باره به خبرنگار ايسنا گفته است: سخنرانی بنده در دانشگاه کاشان با سلیقه گری لغو شده است آن هم در روز دانشجو که دلیل نامیدنش این بود که سه نفر برای مقابله با استبداد شهید شدند 

وي ادامه داد: با توجه به اینکه شب ها زود می خوابم صبح روز سخنرانی از لغو سخنرانی خود باخبر شدم ولی با توجه به برنامه ها کارهای دیگری در کاشان داشتم که باید انجام می دادم به همین دلیل سفرم را لغو نکردم.

هاشمی همچنين از دولت به دليل لغو اين برنامه انتقاد کرده و تأکيد داشت : دولت در مورد جلوگیری از لغو سخنرانی ها باید قوی تر عمل کند. سخنرانی من در دانشگاه کاشان که یک دانشگاهی در زیر مجموعه دولت و وزارت علوم است، لغو شده، وقتی رییس دانشگاه خودش که در دولت مشغول است مانع انجام این سخنرانی می شود پس مشکل از دولت است.

به گزارش تابناک اصفهان، روز شنبه پوستر و دعوت نامه ای از سوی حزب و اعتدال و توسعه کاشان مبنی بر سخنرانی فاطمه هاشمی به مناسب روز دانشگاه در دانشگاه کاشان منتشر شد اما صبح دوشنبه به دليل آنچه غيرقانوني و بدون مجوز بودن اين برنامه عنوان شد، سخراني هاشمي لغو شد؛ اين مسئله در چند روز اخير حواشي بسياري همراه داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار