از انتخابات چه خبر؟
تابناک: که در پی سفر فاطمه هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی، جمعی از خانواده شهدا روبروی محل برگزاری مراسم سخنرانی در سپاهان شهر تجمع کرده اند.
کد خبر: ۱۸۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 22 February 2016

 تابناک: که در پی سفر فاطمه هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی، جمعی از خانواده شهدا روبروی محل برگزاری مراسم سخنرانی در سپاهان شهر تجمع کرده اند.

 

به گزارش تابناک اصفهان، حضور پر سر و صدای چهره‌های اصلاح طلب که به حمایت از لیست و نامزهای اصلاح طلب قرار است در اصفهان سخنرانی کنند، ظهر امروز اعتراض جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران اصفهانی را برانگیخت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در پی سفر فاطمه هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی، جمعی از خانواده شهدا روبروی محل برگزاری مراسم سخنرانی در سپاهان شهر تجمع کرده اند.

مرتضی مبلغ، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات نیز شب گذشته با سخنرانی در دانشجویان دانشگاه صنعتی ضمن اشاره به انتخابات 92 بیان داشت: اگر شوک رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات به وجود آمد، این دولت دلسوز در عوض به روی کار آمد و باید حداقل 10 سال فعالیت کند تا به حالت عادی بازگردد.

مبلغ درباره لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان اشتغال داشته‌اند و دارند و آن‌ها به دنبال آن هستند که با خرد جمعی پیش بروند؛ این لیست خیرالموجودین است و ایده‌آل ما نیست.

وی ادامه داد: نمی‌توان قهر کرد و در صحنه حاضر نشد، این لیست به صورت نسبی تهیه شده است؛ باید توجه داشت که نمی‌توان مردم را تخریب کرد تا امر خیر اتفاق بدهد.

ترافیک رفت و آمدهای سیاسی در استان اصفهان به حضور محمدرضا باهنر هم رسید و وی با حضور در مسجد صادقیه کاشان، از اصولگرایان خواست در زمان قانونی تبلیغات از هیچ کوششی برای جمع آوری آرا دریغ نکنند چون ممکن است در واپسین لحظه های اخذ رای، رقبیان حتی با 150 رای از ما جلو بیفتند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مردم باید بدانند که هر رای آنان در اقتدار نظام اسلامی بسیار مهم و به مثابه شلیک گلوله به طرف دشمن است.

همچنین به گفته سرهنگ جواد نائینی، رئیس شورای اصولگرایان کاشان، در دوره پایانی تایید صلاحیت‌های شورای نگهبان از حوزه انتخابی کاشان و آران و بیدگل 26 نفر از داوطلبان تایید شده بودند که در حال حاضر 10 نفر از آنها به نفع سید جواد ساداتی نژاد نامزد منتخب شورای اصولگرایان کاشان از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند.

شنیده ها حاکی از آن است که محمدرضا باهنر نیز برای اعلام حمایت از یک نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس به کاشان سفر کرده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
مطالبات ایثارگران چرا پرداخت نمیکنند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
تابناک اصفهان لطفا اخلاق را رعایت کنید
من خودم از خانواده شهدای اصفهان هستم
جرا خانواده شهدا را ملعبه دست می کنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
خدا سران فتنه را نابود کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار