نماینده بنیاد امام رضا (علیه السلام) در استان مرکزی
تابناک: نماینده بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) در استان مرکزی: فراخوان همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی در 14 محور و با موضوع اقتصاد مقاومتی در سیره اخلاقی و عملی امام رضا (علیه السلام) منتشر گردیده است.
کد خبر: ۱۸۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 14 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا حاجی علی بیگی نماینده بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) در استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: این فراخوان در تیراژ 5000 نسخه چاپ و به زودی به همه نقاط کشور ارسال خواهد گردید.

وی افزود فراخوان همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی در 14 محور و با موضوع اقتصاد مقاومتی در سیره اخلاقی و عملی امام رضا (علیه السلام) منتشر گردیده است.

حاجی علی بیگی افزود اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری که در واقع "اقتصاد درون زا” و استوار بر محور تولید و با درونمایه عدالت است؛ یکی از ارکان و شاخصه های زندگی مورد نظر اسلام یعنی همان "حیات طیبه” است. اقتصادی بالنده که در برابر نظام اقتصادی ربوی و مصرف گرا قرار می گیرد و برای ترسیم اصولی آن می بایست ابتدا مؤلفه های اساسی آن را از قرآن کریم و سیره و سخنان اهل بیت (علیهم السلام) احصاء و سپس متناسب با افق های ترسیم شده "نظریه پردازی” کرد.

به گفته وی با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری و نیز عزم همه ارکان نظام مبنی بر تحقق عملی این موضوع و نیز باتوجه به تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) مبنی بر لزوم پرداختن به این موضوع کاربردی از منظر امام رضا (ع) ،تمرکز همایش استان مرکزی، موضوع پر اهمیت «اقتصاد مقاومتی» قرار گرفت.

پژوهشگران می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان تیرماه نود و پنج به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

دریافت فراخوان : تصویر اول ، تصویر دوم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار