اتفاقات شهریورماهی 93؛
تابناک: مردم پس از وقوع این تصادف سریعا با فوریت‌های پزشکی تماس گرفتند اما به گفته حاضرین نیروهای اورژانس پس از گذشت حدود 27 دقیقه به صحنه تصادف رسیده‌اند.
کد خبر: ۱۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 30 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شهریور 93 با خبرهای هسته ای تا تصویب طرح 9 ماده ای احیای رگ خشکیده اصفهان همراه شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری برای حضور در شورای اداری استان اصفهان در این ماه وارد اصفهان شد و البته در خصوص معضلات استان اصفهان از جمله مسئله زاینده رود نیز جلساتی با حضور ایشان در استان برگزار شد.

همچنین در یکی از روزهای آخرین ماه تابستان 93 ، یکی از اتوبوس‌های تندرو شهری در مسیر فاز نخست خط یک BRT با یکی از شهروندان تصادف کرد. این زن 47 ساله پس از تصادف با اتوبوس BRT دچار خونریزی شده بود و مردم نیز پس از وقوع این تصادف سریعا با فوریت‌های پزشکی تماس گرفتند اما به گفته حاضرین در صحنه نیروهای اورژانس پس از گذشت حدود 27 دقیقه به صحنه تصادف رسیده‌اند.

رقابت این ماه در شورای شهر اصفهان روی داد، رقابتی که طی آن رضا امینی با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان، برای بار دوم به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

رضا امینی و ابوالفضل قربانی نامزدهای ریاست شورای اسلامی شهر اصفهان بودند که رضا امینی 11 رای و ابوالفضل قربانی 10 رای کسب کردند.

سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، با حضور در محل متروی اصفهان از متروی این استان در این ماه بازدید و به طور رسمی متروی اصفهان روی ریل حرکت افتاد. وی سپس به شهر رویاها رفت و این شهربازی به صورت رسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

محمدرضا حبیبی دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان بعد از شش سال خدمت در استان اصفهان، از دادگستری اصفهان خداحافظی و به عنوان رئیس دادگستری استان یزد منصوب شد.مهدی رحیمی جایگزین حبیبی در دادگستری اصفهان بود.

شهریورماه اوج تب و تاب ها برای نشان دادن اعتراض مردم اصفهان به وضعیت خشک زاینده رود، روزهایی که خبرهایی از تجمع مردم اصفهان در زاینده رود به گوش می رسید اما در نهایت عملی نشد و معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اعلام کرد هیچگونه مجوزی برای این تجمع صدر نشده است.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت که در این ماه به دعوت حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس به مناسبت هفته دولت در مسجد مصلای اصفهان گفت: گفت: تأکید ویژه رئیس جمهور به معاونت برنامه‌ریزی این است که آنچه اعتبار برای احیای زاینده‌رود و حل مشکل کمبود لازم است، حتماً باید تخصیص داده شود.

عباس مقتدایی ، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در شهریورماه سال گذشته از تصویب 9 مصوبه برای آب اصفهان و زاینده‌رود در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار خبر داد.

با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در اصفهان، واحد (UO2) تولید دی‌اکسید اورانیوم غنی‌شده در اصفهان در آخرین ماه شش ماهه اول سال گذشته راه‌اندازی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Mark
|
Russian Federation
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
MoiZec http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار