مدیرکل دفتر هماهنگی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: جذب توریست و گردشگر فرصتی بسیار ارزشمند برای توسعه کشور است.
کد خبر: ۱۶۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 26 January 2016
مدیرکل دفتر هماهنگی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: جذب توریست و گردشگر فرصتی بسیار ارزشمند برای توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن دلبری در آیین معارفه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه که امروز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: تغییر مدیریت اداره کل میراث فرهنگی این استان با نظر مستقیم میراث فرهنگی کشور انجام شد.

دلبری ظرفیت های سازمان میراث فرهنگی استان کرمانشاه را بسیار گسترده و وسیع دانست و افزود: پیشبرد اهداف این نهاد نیاز به تلاش مضاعف از سوی این اداره کل در کرمانشاه دارد.

وی اما اجرای برجام و رفع تحریم ها را فرصتی برای توسعه گردشگری و عملیاتی کردن اهداف سازمان میراث فرهنگی در کشور دانست و گفت: نگاه دولت به بحث گردشگری و جذب توریست قابل تحسین است و در سراسر کشور جذب توریست و گردشگر اولویت استانداران برای توسعه است.

مدیر کل امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور در ادامه جذب توریست و گردشگر را  فرصتی بسیار ارزشمند برای عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه در کشور دانست.

دلبری با تقدیر از زحمات علی فعله گری مدیر کل پیشین میراث فرهنگی استان کرمانشاه، افزود: در خواست ما از پرسنل و معاونان این اداره کل همکاری با مدیرت جدید است و با توجه به درپیش بودن عید نوروز و دهه فجر باید با همدلی بیشتری در این فضا کار شود.

مدیر کل امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور بر حضور فعال و جدی در عرصه اقتصاد  و فرهنگ تاکید کرد و گفت: حضور جدی در این عرصه از شاخصه های اصلی توجه به سازمان میراث فرهنگی است و باید بیش از پیش این نقش پررنگ‌تر شود.

وی خواستار استفاده از موقعیت کنونی کشور در راستای تحقق اعداف عالی سازمان میراث فرهنگی در استان‌ها شد و بیان کرد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کرد تا شاهد تغییر مثبت در روند اهداف میراث فرهنگی باشیم.

 دلبری در ادامه به فرمایشات مقام معظم هبری در خصوص لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو نظام اشاره و اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی همگام با سایر ادارات همکاری لازم با مدیریت ارشد استان در راستای برگزاری انتخابات را به عمل بیاورد.

 این مسئول اقدامات صورت گرفته در اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه طی ۲ سال گذشته رامثبت ارزیابی کرد و گفت: طی این مدت شاهد پیشرفت های خوبی بودیم و هرآنچه ممکن بود از این اداره کل حمایت به عمل آوردیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار