یک بازیکن خارجی به استقلال خوزستان پیوست و دروازه بان فولاد از این تیم جدا شد
کد خبر: ۱۶۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 10 January 2016
«فیلیپه برتولدو» به استقلال خوزستان پیوست

«فیلیپه برتولدو دوس سانتوس»، بازیکن 25 ساله برزیلی که تابعیت کشور تیمور شرقی را دارد، امروز با حضور در دفتر باشگاه استقلال خوزستان، با این تیم قرارداد امضا کرد.

سپس این قرارداد در هیئت فوتبال خوزستان به ثبت رسید و این بازیکن رسما از امروز بازیکن استقلال خوزستان محسوب می‌شود.

برتولدو در پست هافبک برای آبی‌پوشان اهوازی بازی خواهد کرد.

این بازیکن برزیلی که فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه پالمیراس آغاز کرده است، طی سال‌های گذشته با پیشنهاد مربیان برزیلی تیم‌های ملی کشور تیمور شرقی، ضمن دریافت پاسپورت این کشور، برای تیم‌های ملی زیر 23 سال و بزرگسالان تیمور شرقی بازی کرده است.

«فیلیپه برتولدو دوس سانتوس» در سال 2015 میلادی در لیگ ژاپن بازی می‌کرد و پس از خاتمه قراردادش به استقلال خوزستان پیوست، قرارداد این هافبک برزیلی تا پایان فصل ثبت شده است.


دروازه بان دوم تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شد

مهرداد بشاگردی دروازه بان دوم تیم فوتبال فولاد خوزستان به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

بشاگردی با حضور در دفترمدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به صورت توافقی و امضا صورتجلسه مربوط ازاین باشگاه جدا شد.

بشاگردی در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران تنها یک بار از دروازه این تیم محافظت کرد ، آن هم در برابر تیم فوتبال استقلال تهران بود.

این دومین بازیکن است که از تیم فولاد خوزستان جدا می شود؛ پیش از این حسین مالکی که درخط حمله توپ می زند از این تیم جدا شده بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تقویت خود برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، علاوه بر یک مهاجم ،قراراست یک مدافع و یک دروازه بان جذب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار