رییس جمعیت هلال احمر صومعه سرا روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: 250 سبد عیدانه در طرح ملی فرشتگان رحمت بمنظور ترویج ارزش های انسان دوستانه و کمک به نیازمندان با حفظ کرامت و شأن انسانی آنان در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ 19 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،رییس جمعیت هلال احمر صومعه سرا روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: 250 سبد عیدانه در طرح ملی فرشتگان رحمت بمنظور ترویج ارزش های انسان دوستانه و کمک به نیازمندان با حفظ کرامت و شأن انسانی آنان در این شهرستان توزیع شد.

رضا سلیمی اجرای این طرح را با همکاری واحد داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر عنوان و ارزش اقتصادی هر سبد غذایی را 600 هزار ریال و شامل روغن، برنج، شکر، چای، مرغ، پنیر، کنسرو، لوبیا و ماکارونی ذکر کرد.

رییس جمعیت هلال احمر صومعه سرا سازماندهی و هدایت کمک های مردمی برای ارتقای اثربخشی خدمات داوطلبانه، حمایت از اقشار نیازمند بویژه زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و همدلی و همدردی با خانواده های نیازمند و آسیب پذیر را از اهداف اصلی برگزاری این طرح ملی عنوان کرد.

به گفته سلیمی؛ در اجرای این طرح اقلام غذایی و سبد کالایی مورد نیاز خانواده های نیازمند با کمک خیرین، بازاریان و اصناف تامین و بین شهروندان توزیع شد. 

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و سردارجنگل در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار