معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پلمب چهار واحد‌پذیرایی بین‌راهی غیرمجاز در جاده‌های منتهی به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 28 December 2015
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پلمب چهار واحد‌پذیرایی بین‌راهی غیرمجاز در جاده‌های منتهی به کرمانشاه خبر داد.

علیرضا مرادی بیستونی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: متاسفانه در طول مسیرهای منتهی به کرمانشاه، واحدهای پذیرایی و رستورانهای بسیاری به صورت غیرمجاز راه‌اندازی شده‌اند که برخورد با آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در یک بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان حدود 50 واحد پذیرایی غیرمجاز در مسیرهای منتهی به کرمانشاه شناسایی شده‌اند.

مرادی‌بیستونی خاطرنشان کرد: این وظیفه اداره کل راه و شهرسازی است که به این واحدها اجازه فعالیت ندهد، اما متاسفانه اغلب این واحدها در ابتدا با دایر کردن دکه‌ای کوچک اقدام به فروش اقلام خوارکی و یا جگرکی و ... می‌کنند و در ادامه دکه کوچک خود را توسعه داده و حتی به صورت یک رستوران بین‌راهی درمی‌آورند.

وی تصریح کرد: اخیرا در مسیر کرمانشاه به بیستون موارد بسیاری از این دست دیده می‌شوند که عمدتا با عنوان سوغات‌سرا فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طی چند روز اخیر و در بازرسی‌های انجام شده چهار مورد از این واحدهای پذیرایی بین راهی پلمب شدند.

مرادی بیستونی افزود: همچنین در جلسه‌ای با فرماندار کرمانشاه مقرر شدبرخورد با این واحدهای غیرمجاز به پلیس و شبکه بهداشت سپرده شود.

وی تاکید کرد: وجود واحدهای غیرمجاز و غیر بهداشتی پذیرایی بین‌راهی در اذهان گردشگران باقی خواهد ماند و آنها از این دیار به نیکی یاد نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار