شهردار کرمانشاه از طرحی خبر داد که در پی آن پارکینگ شهرداری(محل اجتماع مطب پزشکان کرمانشاه) خلوت خواهد شد و از ترافیک نجات پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 22 December 2015
شهردار کرمانشاه از طرحی خبر داد که در پی آن پارکینگ شهرداری(محل اجتماع مطب پزشکان کرمانشاه) خلوت خواهد شد و از ترافیک نجات پیدا خواهد کرد.

دکتر عبدالرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: مجتمعی در پشت هتل پارسیان کرمانشاه در حال ساخت است که قرار شده بخشی از آن  به مطب پزشکان فوق تخصص و حاذق استان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: خود پزشکان فوق تخصص استان نیز با اجرای این طرح موافقت کرده و از آن استقبال کرده‌اند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با انجام این مهم، بخش قابل توجهی از ترافیک موجود در محوطه پارکینگ شهرداری کرمانشاه (محل اجتماع مطب پزشکان کرمانشاه) رفع خواهد شد.

شعبانی گفت: یقینا با خروج پزشکان حاذق و فوق تخصص استان از محوطه پارکینگ شهرداری، دیگر پزشکان استان نیز که در این محوطه مطب دارند ترجیح خواهند داد به سمت مکان جدید نقل مکان کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اعطای مجوز هرگونه ساخت و ساز در محوطه پارکینگ شهرداری را ممنوع اعلام کرده‌ایم و شهرداری به هیچ وجه مجوزی برای ساخت و ساز در این محوطه را به هیچ شخصی نخواهد داد.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: شهرداری کرمانشاه مصمم است ترافیک موجود در محوطه پارکینگ شهرداری کرمانشاه را به نحو مقتضی اصلاح کند.

به گزارش ایسنا، سالهاست که محوطه موسوم به پارکینگ شهرداری کرمانشاه که محل تجمع مطب پزشکان این شهر است، با ترافیک سنگینی در اغلب ساعات روز مواجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار