دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: بیش از 1.5 تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 01 December 2015
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: بیش از 1.5 تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان کرمانشاه کشف شد.

علی شمشیری در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 1.5 تن از انواع مواد مخدر کشف شده است که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کشفیات تریاک، حشیش و شیشه نسبت به سایر انواع مواد مخدر بیشتر بوده است، افزود: پاکسازی مناطق آلوده و پرخطر به صورت هفتگی در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

شمشیری با بیان اینکه در طول این مدت 94 معتاد متجا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هر به دلیل سو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مصرف مواد فوت کرده‌اند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، خاطرنشان کرد: سه مکان گرم خانه و سر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پناه شبانه برای معتادان خیابانی و بدون سر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پناه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه مناطق حاشیه‌نشین پرخطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر از سایر مناطق است توجه و برنامه‌ریزی مسئولان به منظور ارائه خدمات بهتر و رسیدگی بیشتر به این مناطق به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بیان کرد: توجه به عقاید مذهبی سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد است و تربیت مبتنی بر دستورات دینی در خانواده از بروز این آسیب‌ها در سنین پایین جلوگیری می‌‌‌‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار