مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تنهایی از عهده مخارج و هزینه‌ها بر نمی‌آید و پیشبرد اهداف کلان ورزشی نیازمند هم افزایی سایر نهادها است.
کد خبر: ۱۲۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 07 November 2015
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تنهایی از عهده مخارج و هزینه‌ها بر نمی‌آید و پیشبرد اهداف کلان ورزشی نیازمند هم افزایی سایر نهادها است.

مجتبی جوهری در اختتامیه همایش استعدادیابی دانش آموزان که شامگاه جمعه با محوریت ورزش دو و میدانی در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استعدادهای ورزشی از کانال آموزش و پرورش عبور می‌کند و با برنامه ریزی‌های انجام شده درسطح هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی در پی پیشبرد اهداف استعدادیابی در میان دانش آموزان هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه آینده ورزش دو و میدانی در استان را روشن و توصیف کرد و گفت: با هم افزایی و همکاری میان هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی در مدارس باید استعدادهای مطرح در ورزش دو و میدانی شناسایی شود.

جوهری برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای را سبب ایجاد انگیزه و حس رقابت در میان دانش آموزان دانست و گفت: دو و میدانی ورزشی پایه و دارای آینده‌ای روشن و امیدوارکننده در مدال آوری و قهرمان پروری است.

وی افزود: در استان کرمانشاه فوتسال بیشترین ورزش مورد استقبال نوجوانان و جوانان است در حالیکه این ورزش به اندازه دو ومیدانی در مدال آوری مطرح نیست.

جوهری در ادامه بیان کرد: دانش آمزان مستعد در ورزش دو ومیدانی شناسایی و تحت تعلیم مربیان توانمند و نیز در فضاهای ورزشی مناسب با تایم های مقرر ساماندهی شود و بر این اساس در کوتاه مدت نتیجه مطلوب با مدال آوری قهرمانان حاصل می‌شود و در دراز مدت در اختیار تیم های ملی قرار گیرند.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: با اعتبارات اندک نیز در صورت هم افزایی و همراهی سایر نهاد به موفقیت خواهیم رسید و در این راستا حمایت اسپانسرها و خانواده‌ها انتظار می رود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: اکنون نیز امیدواریم منابع مالی را از وزارت  ورزش و جوانان و نیز وزارت آموزش و پرورش  دریافت نمائ0یم اما اداره کل از پس تمام هزینه‌ها برنمی آید و نیاز به حمایت داریم.

وی زیرساخت‌های ورزشی موجود در استان کرمانشاه رامناسب ارزیابی کرد و گفت: باید از امکانات سخت افزاری در کنار پتانسیل‌های موجود در مدارس استفاده کنیم.

جوهری بیان کرد: نیروهای ورزشی فراوانی در اختیار آموزش پرورش است که اکثرا دوره‌های مربیگری را گذرانده و بعضا قهرمان ورزشی نیز هستند و باید از این پتانسیل  استفاده شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه سال گذشته تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح های استعدادیابی ورزشی در میان دانش آموزان منعقد کرد و امسال شاهد اجرای این تفاهم نامه در سطح استان هستیم.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار