اندر حكايت وضعيت نامطلوب سپاهان در اين فصل؛
تابناك:‌در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال اهواز و سپاهان از ساعت 16 و 50 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند کهاین دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 01 November 2015
به گزارش تابناك اصفهان - سرويس ورزشي، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال اهواز و سپاهان از ساعت 16 و 50 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند کهاین دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان چطور مساوي كرد؟!

سپاهانی در نیمه اول برتر از حریف بودند و توانستند توسط خلعتبری به گل برسند.اما کم کم این استقلالی های اهواز بودند که سوار بر بازی شدند ، اشتباه عبدالله کرمی و شهاب گردان باعث شد به پنالتی برسند و سپس بازی را به تساوی برسانند.
البته سپاهانی ها تیرک دروازه را در این بازی لرزاندند و حتی گل آفساید را نیز زدند.اما این بازی را با یک امتیاز به پایان رساندند.دقایق انتهایی بسیار حساس دنبال شد اما کریمی و تیرک دروازه مانع از گرفتن سه امتیاز برای سپاهان در دقایق آخر شدند.
لید : دو تیم با نتیجه تساوی بازی را ترک کردند، نتیجه ای که برای سپاهان امیدوار کننده نیست اما برای تیم اهوازی خوب حساب می شود.

حواشي و اتفاقات ويژه اين ديدار

*حسین فرکی پس از گل اول تیمش خوشحالی نکرد که در نوع خود جالب توجه است.

*فوزیل موسی یف در دقیقه ٦١روی پاس زیبایی محرم نویدکیا گل زیبایی به ثمر رساند که آفساید بود.

خوروش بار ديگر استعفا داد! 

نكته قابل توجه اينجاست كه پس از اين نتيجه، رسو خوروش، سرپرست سپاهان از سمت خود استعفا داد؛ شنيده ها حاكي از اين است كه، علت استعفاي خوروش فشارهواداران و نتایج ضعیف این تيم بوده است.

اين در حالي است كه ابتداي فصل نيز خوروش استعفا داده بود، امام بعد از مدتي وي به سمت خود بازگشت و خليليان از سمت خود بركنار شد؛ حالا بايد منتظر نشست و ديد كه آيا اين بار، خوروش مي رود يا پس از مدتي فركي يا باقريان، چمدان خود را از سپاهان مي بندند!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار