معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۴۱۵۹ طرح اشتغال‌زایی در سال‌جاری با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد و به همت مددجویان اجرایی و عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 07 March 2024

جهانبخش نژادجواد ۱۷ اسفند اظهار کرد: برای این طرح‌ها بالغ بر ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پرداخت شده تا متقاضیان در حوزه‌های مختلف، شغل مورد نظر را ایجاد کنند.

وی در ادامه گفت: ۳۷۶۳ طرح از این تعداد با منابع بانکی و به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان اجرایی شده تا فرصت اشتغال برای مددجویان فراهم آید.

نژادجواد افزود: مابقی منابع مورد نیاز طرح‌ها نیز از طریق کمیته امداد و صندوق امداد ولایت تامین شده تا خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بتوانند اشتغال مولد ایجاد کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون ۳۳۶۰ پرونده اشتغال و طرح مصوب در نوبت پرداخت بانک‌ها قرار دارد که اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی گفت: امیدواریم بانک‌های عامل در ایام پایانی سال تسهیلات ویژه‌ای را در پرداخت منابع ایجاد کنند تا بتوانیم به تعهدات اشتغال خود عمل کنیم.

نژادجواد اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل در ۱۱ ماهه امسال موفق شده به ۵۴ درصد تعهدات خود عمل کند تا با اجرای ۴۱۵۹ طرح، فرصت اشتغال مناسب و آبرومند را فراهم آورد.

وی ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال مصمم است تا به نحوی عمل کرده تا بستر خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت با ایجاد مهارت مورد نظر فراهم آید.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این حوزه با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان برنامه آموزشی و حمایتی اجرا می‌شود تا بتوانیم در پیشبرد اهداف مورد نظر شایسته عمل کنیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار