فرماندار ساوه گفت: ۳ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی این شهرستان مشارکت دارند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 01 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی الیاسی پیش از ظهر جمعه پس از شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند جمع آوری آرای مردم شهرستان ساوه و زرندیه برای انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ آغاز شده و از ۱۹۳ شعبه اخذ رأی انتخابات این حوزه ۱۳۶ شعبه در شهرستان ساوه و ۵۵ شعبه نیز در شهرستان زرندیه مستقر شده‌اند.

فرماندار ساوه گفت: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه بیش از ۲۸۲ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۲ بوده که پنج هزار نفر از آنان رأی اولی هستند.

الیاسی ادامه داد: از ۱۳۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان ساوه برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۲ مورد از این شعبات به‌صورت ثابت و ۵۴ مورد نیز به‌صورت سیار است.

فرماندار ساوه تصریح کرد :۷۱ از شعبه‌ها در شهر ساوه، ۳۵ مورد در بخش مرکزی با هشت ثابت و ۲۸ سیار و ۳۰ مورد نیز در بخش نوبران با هفت ثابت و ۲۳ سیار مستقر شده است.

الیاسی افزود: بیش از ۳ هزار عوامل اجرایی از آغازین ساعت برگزاری انتخابات فعالیت خود را آغاز کردند و خوشبختانه انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار