معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۱۴ پرونده اشتغال و خودکفایی جهت بهره مندی از تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شده‌اند که همچنان در نوبت دریافت تسهیلات می‌باشند.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 14 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، جهانبخش نژادجواد، ۲۵ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵۹۳ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی با اعتباری بالغ بر ۳۷۷ میلیارد تومان از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۳۸۲ فقره با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم صندوق امداد ولایت بوده است.

نژادجواد بیان کرد: ۱۹۱۴ پرونده با اعتباری بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومان پس از بررسی استحقاق و تکمیل به بانک‌های عامل معرفی شده اند که همچنان در نوبت دریافت تسهیلات اشتغال برای راه اندازی کسب و کار می‌باشند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل، گفت: امید است تا پایان سال شاهد پرداخت این پرونده‌های مددجویی نیز باشیم تا به طور صددرصد منابع تکلیفی در خصوص ایجاد اشتغال برای اقشار آسیب‌پذیر جذب شود.

وی اعلام کرد: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات تکلیفی، خوداشتغالی و مشاغل خانگی موجب توانمندسازی خانوار بی‌بضاعت جویای کار در جامعه می‌شود.

نژادجواد بیان کرد: هرچقدر بتوانیم برای قشر محروم و نیازمند اشتغال پایدار ایجاد کنیم، به همان میزان علاوه بر استقلال اقتصادی این خانواده‌ها، بستر اشتغال برای سایر کارجویان و افراد نیازمند اشتغال نیز فراهم خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار