استاندار اردبیل گفت: با توجه به پروژه‌های سال آینده در حوزه گردشگری شهرستان سرعین، اقتصاد گردشگری سرعین رونق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 04 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز به مناسب آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، در جریان سفر به شهرستان سرعین، اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات گردشگری و دیگر بخش‌ها سطح شهرستان سرعین انجام شده است و اقدامات مهمی برای شهرستان سرعین در سال آینده برنامه‌ریزی شده است تا قدم مهمی در ارتقای جایگاه واقعی شهرستان سرعین در سطح ملی برداشته شود.

وی افزود: پروژه پل معلق سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین در حال انجام عملیات اجرایی است که در حوزه زیرساخت‌های گاز، برق، آب و راه مجموعه فوق که در روند تسریع در بهره‌برداری پروژه تاثیر ویژه دارد که از همین رو، تصمیمات و دستورات لازم اتخاذ و صادر شد.

استاندار اردبیل گفت: پل معلق سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین پس از بهره‌برداری، در سطح منطقه تأثیرگذاری ویژه در پی خواهد داشت و منجر به افزایش درآمد مردم عزیز در منطقه روستایی و شهری از حوزه گردشگری می‌شود.

عاملی تصریح کرد: تعدادی مجموعه اقامتی تفریحی در سطح شهرستان سرعین در دست عملیات اجرایی است که پس از بهره‌برداری در افزایش ورود گردشگران و رونق اقتصاد گردشگری شهرستان تاثیرگذار است.

وی در جریان بهره‌برداری مجموعه پرورش مرغ سبز سالم سرعین خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری مجموعه پرورش مرغ تخمگذار در بخش ایردموسی شهرستان سرعین که با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان از حالت رکود خارج شد، بخشی از کمبود و مشکلات استان اردبیل در حوزه تولید تخم مرغ رفع خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر موجودی این سالن پرورش ۷۸ هزار قطعه بوده روزانه ۴۳۰ کارتن با میانگین وزن ۱۱/۸ کیلوگرم تولید می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار