فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: علی‌رغم تلاش‌ها و جستجوهای گسترده تیم‌های گشت هیچ اثری از ۳ جوان مفقود شده در ارتفاعات مشگین‌شهر پیدا نشد و از همین رو جستجوی این افراد مفقود شده به طور موقت متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 21 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، شهرام محمدی اظهار کرد: پیرو گزارش‌های اولیه در مورخه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در خصوص مفقودی سه جوان در ارتفاعات مشگین‌شهر علی‌رغم تلاش‌های گسترده تیم‌های جست و جوی هلال احمر، هیئت کوهنوردی، فرماندهی انتظامی، گروه‌های مردمی و خانواده ها هیچ اثری از این افراد یافت نشد.

وی افزود: در این عملیات سه مرحله بالگرد به محل‌های اعلامی از سوی خانواده مفقودین اعزام شده و حتی علی‌رغم بهره‌گیری از سگ‌های زنده‌یاب در روزهای شنبه و جمعه متاسفانه هیچ اثری از سه جوان مفقود شده مشگین شهری یافت نشد.

وی با بیان اینکه همچنان اطلاع دقیقی از سرنوشت این سه جوان در دست نیست، افزود: این سه جوان به ارتفاعات غربی مشگین شهر رفته و به منزل بازنگشته‌اند و درصوتی‌که سرنخ‌های جدیدی از سرنوشت این ۳ جوان به دست آید عملیات جستجو انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به پیش‌بینی بارش برف در این شهرستان بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف نسبتاً سنگین از عصر فردا از شهروندان و کوهنوردان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از هر گونه صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار