مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، ۸۱ هزار خانوار در استان مرکزی خرید کالابرگ الکترونیکی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 13 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، جمشید امیدی در نشست کمیته طرح کالا برگ الکترونیک استان مرکزی اظهار داشت:در استان مرکزی در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه خدمات کالابرگ الکترونیکی ارائه می دهند و تا امروز ۸۱ هزار خانوار از این طرح استفاده کرده و بیش از ۲۳۰ هزار تراکنش کالابرک الکترونیکی انجام داده‌اند.

امیدی بیان کرد:از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تاکنون در این استان، یک‌هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال خرید و فروش صورت گرفته که از این میزان، ۷۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبار طرح و یک‌هزار و ۱۱۵۰ میلیارد ریال از طریق وجه نقد خانوار است.

وی با اشاره به سیاست حمایتی و تشویقی برای دهک های یک تا هفت، گفت: ۳۶۰ هزار خانوار در استان با جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر در این دهک ها هستند که در صورتی که این افراد ۵۰ درصد یارانه خود معادل ۲۰۰ هزار تومان را از کالابرک الکترونیکی خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان به یارانه آنها اضافه می‌شود.

امیدی یادآور شد: تعداد فروشگاه‌های فعال این طرح در گذشته بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد بود که حدود ۲۰۰ فروشگاه به خاطر برخی تخلفات مسدود و غیرفعال شده است.

وی گفت: در مجموع ۱۰۱ منطقه با یک‌هزار و ۲۳۱ فروشگاه در حال اجرای این طرح در استان مرکزی هستند که از این تعداد، ۵۶۷ فروشگاه در ۱۳ منطقه مربوط به شهرستان اراک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار