دبیر هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان در تمامی رده‌ها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 01 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، نوید کرامتی اظهار کرد: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان در تمامی رده‌ها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی در ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه سال جاری در سالن ۶ هزار نفری رضازاده برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تاریخ ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر وزن‌کشی این مسابقات در سالن رزمی ۱۲ بهمن انجام خواهد شد و در مسابقه انتخابی کیک بوکسینگ با عنوان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا نزدیک به ۲۵۰ ورزشکار از استان اردبیل شرکت خواهند داشت و این مسابقات با مشارکت بسیج ورزشکاری استان برگزار خواهد شد.

دبیر هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: افتتاحیه این مسابقه ۱۷ آبان ماه رأس ساعت ۱۱ با حضور مسؤولان آغاز خواهد شد و در این مسابقات حدودا ۲۵۰ ورزشکار در رده‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

کرامتی با بیان اینکه این مسابقات در بخش آقایان خواهد بود، ادامه داد: رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته‌های پرطرفدار و هیجانی است و طرفدار بسیاری داشته که در این راستا، زمینه حضور تماشاگران فراهم شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار