با حضور استاندار اردبیل مراسم آغاز بهره‌برداری از واحد تولیدی آب معدنی در منطقه آلوارس سرعین برگزار و این واحد پس از چندین سال رکود احیا شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 08 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، امروز با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار، فرماندار سرعین و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از واحد تولیدی آب معدنی در منطقه آلوارس سرعین آغاز شد.

استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز بهره‌برداری، اظهار کرد: واحد تولیدی راکد آب معدنی در آلوارس سرعین با تلاش سرمایه‌گذار بومی این واحد احیا شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در حال حاضر، استان اردبیل ۲۵درصد آب معدنی مورد استفاده کشور را تأمین می‌کند که با احیای این واحد و توسعه آن و تکمیل مجموعه‌های در حال احداث، این میزان به ۳۰درصد افزایش خواهد یافت.

«صنعت پاک» در استان اردبیل مورد توجه جدی است

عاملی با بیان اینکه رشد تولید، رسالت اصلی و مهم‌ترین برنامه برای پیشرفت اقتصادی استان اردبیل است، تصریح کرد: موضوع «صنعت پاک» به مفهوم پیشرفت صنعتی استان با حفظ کامل ظرفیت‌های طبیعی و نعمت‌های الهی، مورد توجه جدی قرار دارد.

استاندار اردبیل گفت: تصمیماتی برای تأمین نیازمندی‌های لازم به‌منظور توسعه واحد آب معدنی در آلوارس سرعین و تکمیل فاز دوم آن اتخاذ شد و با آسفالت‌ریزی جاده آلوارس در هفته‌های آینده، مشکلات راه دست‌رسی این واحد تولیدی هم رفع می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار